Gå til innhold

Gladmelding fra vestlandet!!!!


Femme Phoenix

Anbefalte innlegg

Tralle Troll og hamster1!!

 

Lille nurket hadde blitt dobbelt så stort som sist og er nå målt til 14mm!!! Jeg er så lettet at jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på resten av dagen. Vi reiser ikke på fjellet før i kveld. Gynkn.var meget fornøyd med utviklingen og var glad å høre at kvalmen setter sitt preg på svangerskapet.

 

Jeg kjente jeg var også veldig rolig i dag tidlig, men med en gang jeg kom inn på gynkens kontor begynte hjertet mitt å banke så voldsomt at jeg trodde jeg skulle svime av. Jeg er så vant med å dempe forventninger i tilfellet dårlig nyheter at jeg følte meg helt nummen når jeg klatret opp i stolen. Puppene var ikke så ømme da jeg dusjet i dag tidlig og så tenkte jeg naturligvis at dette var et dårlig tegn. Men nei da!! I tillegg til at blodtesten viser at alt er normalt så fikk jeg se hvor mye nurket hadde vokst siden sist. Helt utrolig!!

 

Takk til dere fantastiske jenter som engasjerer seg så mye i denne prossesen. Vet ikke hva jeg hadde gjort uten deres positivitet og oppmuntring. Alle de gode ønskene dere sender hjelper både meg og den lille.

 

Ønsker dere en riktig god påske alle sammen. Ta godt vare på dere selv og de små. Jeg kommer til å bli helt grinete av å være uten Internett disse dager, men dere hører fra meg med en gang jeg er hjemme igjen.

 

Sender dere gode, varme klemmer fra det vakre vestlandet!

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

SÅÅÅÅÅ flottt :-))))) Dette går veien skal du se!!!!

 

En riktig god påske til deg og knøtteliten. Kose deg med påskegg i solveggen du ;-) og masse lesestoff.. Det skal jeg....

(hm... lurer på om jeg orker å spise lam... Jeg som vanligvis digger hvitløksspekket lammelår)

 

Klem fra det blide Østland :-)

Lenke til kommentar

Se det ja!!!!!! NÅ kan jeg endelig reise på ferie jeg også!!! MÅTTE bare få med meg gladmeldingen!!!

Merkelig det der... Vi har etter kalkulatoren samme termin, men på størrelsen å dømme er jo du en uke foran meg da!!!... jaja.. Håper det blir litt fart i voksingen i påsken da! Vi skal på hytta der spiren ble til, kanskje det hjelper på! To uker til neste... Det blir tøffe greier... Når skal dere igjen?

 

Men KOS DERE i påsken da!!! Det skal vi... Og MULIG jeg får gått innom nettet en gang eller to... Har med laptop og mobil,, hehe... Og med mye sol og dertil fullt ladet batteri fra solpanel, burde det gå!

 

Mange klemmer fra Buskerud

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...