Vespa Skrevet 7. april 2006 #1 Del Skrevet 7. april 2006 Hei Jeg er høy og smal og liker litt enkle klær, syns 2wearkolleksjonen er fin, og ikke minst; det passer! Men nå syns jeg vårkolleksjonen trekker ut eller har det kanskje kommet i butikkene og ikke på websidene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladbaby Skrevet 7. april 2006 #2 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg var innom Louise Mammaklær på Gjøvik for et par dager siden, og der hadde de i hvert fall fått masse nytt fra 2wear de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammabergen Skrevet 8. april 2006 #3 Del Skrevet 8. april 2006 sidene deres er ikke prioritert, da de kun skal henvise til alle forhandlerene deres, så klikk deg evt inn på hjemmesiden til mammabutikkene i området du bor, så finner du nok endel nytt. Se har kommet med sprekt selskapstopper med avtagbare stropper, så du kan trekke det ned som skjørt, og når du bruker den som topp kan du og knappe opp under bysten og bruke den som ammetopp, så her har du 3 i en topp/skjørt/ammetopp. til kun 399.- i Bergen er det iallefall kommet masse nyt hos mammashop.net. Der er og mye rimelige ting kommet inn,. så nå kan en handle litt til HM priser, men til super passform. Lykke til med letingen. gladhilsen Mammabergen God Påske alle magene her inne. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten en Skrevet 21. april 2006 #4 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg kjøpte en kjempestilig bukse fra dem, helt ny nå i lyst olastoff m trange bein så man kan ha den oppi støvlettene. MEN: den siger dessverre ganske mye, må gå og dra den opp hele tiden. og virker ikke akkurat som om den er i veldig god kvalitet, den har allerede blittt slitt i borrelåslukningen og stoffet er veldig tynt, etter kun 2 uker! og jeg har ikke brukt bare den! så jeg stiller et lite spørsmål ved kvaliteten, den kostet tross alt 600 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vespa Skrevet 22. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har akkurat samme erfaring med en ny bukse jeg kjøpte der, den er som du beskriver, med et gult hjerte på baklomma? Jeg er ikke like fornøyd med den som med den andre 2wearbuksa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten en Skrevet 23. april 2006 #6 Del Skrevet 23. april 2006 ja, det er akkurat den buksen jeg har!! godt det ikke bare er meg. vurderte å klage, men det er vel ikke direkte reklamasjonsgrunn? tenkte uansett å sende en epost til 2wear, de kan jo ha nytte av tilbakemeldingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå