Gå til innhold

2wear vår


Vespa

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er høy og smal og liker litt enkle klær, syns 2wearkolleksjonen er fin, og ikke minst; det passer!

Men nå syns jeg vårkolleksjonen trekker ut eller har det kanskje kommet i butikkene og ikke på websidene enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var innom Louise Mammaklær på Gjøvik for et par dager siden, og der hadde de i hvert fall fått masse nytt fra 2wear de siste dagene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sidene deres er ikke prioritert, da de kun skal henvise til alle forhandlerene deres, så klikk deg evt inn på hjemmesiden til mammabutikkene i området du bor, så finner du nok endel nytt. Se har kommet med sprekt selskapstopper med avtagbare stropper, så du kan trekke det ned som skjørt, og når du bruker den som topp kan du og knappe opp under bysten og bruke den som ammetopp, så her har du 3 i en topp/skjørt/ammetopp. til kun 399.- i Bergen er det iallefall kommet masse nyt hos mammashop.net. Der er og mye rimelige ting kommet inn,. så nå kan en handle litt til HM priser, men til super passform. Lykke til med letingen. gladhilsen Mammabergen

God Påske alle magene her inne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte en kjempestilig bukse fra dem, helt ny nå i lyst olastoff m trange bein så man kan ha den oppi støvlettene.

 

MEN: den siger dessverre ganske mye, må gå og dra den opp hele tiden. og virker ikke akkurat som om den er i veldig god kvalitet, den har allerede blittt slitt i borrelåslukningen og stoffet er veldig tynt, etter kun 2 uker! og jeg har ikke brukt bare den! så jeg stiller et lite spørsmål ved kvaliteten, den kostet tross alt 600 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme erfaring med en ny bukse jeg kjøpte der, den er som du beskriver, med et gult hjerte på baklomma? Jeg er ikke like fornøyd med den som med den andre 2wearbuksa mi.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er akkurat den buksen jeg har!!

 

godt det ikke bare er meg. vurderte å klage, men det er vel ikke direkte reklamasjonsgrunn? tenkte uansett å sende en epost til 2wear, de kan jo ha nytte av tilbakemeldingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...