Gå til innhold

Gurimalla, så mye småbobling i magen nå, kan det være babyen??


Amalita+lillegull, 17.09.06

Anbefalte innlegg

Det bruser liksom midt i magen. Føles ikke som når det er luft - da synes jeg gjerne det er ubehagelig. Har dere kjent noe lignende og vet at det har vært babyen? Jeg er i min 17. uke.

 

 

Håper i alle fall det er lillegull! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres veldig sånn ut hvis det er under navlen du kjenner det. De første gangene kjennes det ut som bobling eller krasling, snart blir det skikkelige spark :) kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert nurket du kjenner.. Og det kommer bare til å bli tydligere og tydligere... God følelse ikke sant??? Synes jeg, er lissom en bekreftelse på at det er noe inni der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente noe lignende i magen her for noen dager siden jeg og. Akkurat som om det dirret forsiktig nederst i magen. Jeg er ikke mer enn 12 uker på vei. Er det mulig at det kan ha vært babyen så tidlig? Trodde ikke man merket noe før om tre-fire uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok gansjke sikkert det er lillegull ja :))

 

Jeg har også de siste to dagene kjnet det på samme måte da jeg ligger å ser på TV på kvelden. Merker at knerten i magen her liker sukker. Da turner han litt ekstra for mor. hehe. Spiste slike drege egg som er bare sukker og det liker han.....prøv sjokolade også!

 

Gleder meg til små dunk hele dagen jeg!

 

God påske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...