Gå til innhold

Blir visst ks likevel


Gjest

Anbefalte innlegg

De ville jeg skulle komme til samtale på sykehuset idag, for å berolige meg ang fødsel. Men da jeg våkna idag hadde jeg skikkelig migrene, som resultat av min bekymring og redsel, har jo knapt sovet denne uka.

Så jeg ringte å avbestilte timen. Like etter ringte legen meg opp igjen, og sa han hadde snakka med overlegen, og de hadde kommet frem til at ks er best for meg om jeg har lyst til det. Siden jeg var blitt så redd.

Jeg takka ja til det, så da blir jeg innlagt søndag ettermiddag, og de tar ks mandag.

Skjer det noe i mellomtiden vil de ta den vurderingen der og da om det blir et ks lr de lar fødslen gå sin gang. Men jeg har ikke noe særlig tegn som sier det blir fødsel. Har mye menssmerter og kynnere, men det har jeg jo hatt siste ukene likevel.

 

Gruer meg nå da..er egentlig ganske redd. Men da vet jeg i alle fall at babyen kommer til få en fin start på livet. Så får jeg prøve se forbi min egen redsel for operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har å glede deg til... Tenk snart har du babyen din i armene. Eg har tatt tre keisersnitt, og er gravid med fjerdemann. Nr. tre var planlagt, og var ein veldig fin opplevelse. Du blir så godt tatt vare på. Når eg skulle ta ks med førstemann vart eg veldig redd når eg kom inn på operasjonsrommet. Redd for å kjenne smerte, redd for allt. Men de tok meg alvorlig. Forsikra meg om at eg ikkje skulle kjenne smerte. Det tok to minutter fra legen begynte å skjere i meg til gutten min kom ut. Då var all redsel vekke, og bare kjempeglede over å få sjå min lille gutt... Lykke til på mandag. skal tenke på deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...