Gå til innhold

forstår ingenting jeg... HJELP!!!!


lisepia

Anbefalte innlegg

ok, her er det..

jeg skulle hatt TR her den 27/3. den har ikke kommet enda.. og jeg vet at det ikke er fordi jeg er gravid, fordi mannen har ikke vært hjemme.. så ingen*humhum* :) har oxo tatt grav-test=negativ...

siden ett par dager før IKM har jeg hatt EL-smerter og EL-smil, noen hvit og noe med litt blod i..

kjøpe en pakke EL-tester forie uke og har nå testet positiv fo EL i 5dager... noen dager har jeg blødd litt, veldig lite å kun på papiret og noen dager ikke.. det værste minner om siste dag med mens, og det er helt friskt og rødt...

prøvde å få tid hos legen idag, men hun var ikke på klinikken.. skal vente til mandag... hvordag skal utolmodige meg klare å sitt å vente hele helga???

 

hva er det som skjer?? nå har mannen vært hjemme ei uke, så du kan tro det har vært gang i prøvinga...

men jeg lurer også på, hvis vi lykkes for f.eks noen dager siden, ville ikke testen vært negativ nå og ville jeg ikke holdt opp med å blø...???

 

er det noen som har forstand på dette som kan hjelpe meg????

PLIIIIIIIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZ...

er ganske stressa nå..

 

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det høres jo veldig merkelig ut da.. hvilke el test bruker du?

viss det er de fra billigtest så kan den vise falskt posetivt, det har den gjort for meg mange ganger, eller det er vel nesten alltid, for jeg tester nesten posetivt(streken er nesten like) med de uansett hvor jeg er i syklusen jeg..

 

men er det lenge siden du har tatt den gravid testen da?

 

du kan jo være gravid da, kanskje du har hatt el uten at du har vist om det, en el-test vil jo ofte bli posetiv om du er gravid...

 

ja dette ble litt rotete, men,men... hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei helle23, takk for svar!!

nå bor jeg jo i danmark, sp jeg har andre tester enn dere. det er apotekets egen test jeg har brugt... de først dagen var streken helt lik, nå er + streken sterkere enn kontroll streken.. tok grav-test for ei lita uke siden.. jeg kan jo ikke være gravid, for han kom jo ikke hjem før for ei uke siden, å da hadde han vært borte i 5 uker..

får vel bare smørre meg med tolmodighet og se om to uker igjen... men jeg har bestemt meg for at jeg i allefall ikke vil kanst ebort mer penger på EL-teater.. de forvirrer meg bare... hehe..

nå har jo mannen drat igjen.. så nå skal jeg vel bare sitte her å vente å vente å vente... åhhh, det er jeg virkelig dårlig til...

 

kanskje noen andre vet noe???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...