Gå til innhold

Min manns sæd var ikke bra, men MEGET bra:-)


MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma

Anbefalte innlegg

hehe, rart å skrive sånt, men vi fikk svar på prøvene i dag, og de var riktig så gode sa de. Jeg burde vel hoppe i taket, men i stedet fikk jeg litt smånoia.. det er vel enklere å gjøre noe med dårlig sædkvalitet enn med meg?

 

Har prøvd i 8 pp'er nå, har EL hver måned og mannen har angivelig supersæd. Ble litt nervøs nå.

 

Jeg har gått på pergo denne pp'en, men får mensen i morgen. Kjent det i ei uke. Kan det være normalt at det tar så lang tid når mannen er helt frisk, og jeg får el hver måned og har regelmessig syklus og regelmessig sex? Andre så har det slik?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Flott med supersæd da :-) Men skjønner frustrasjonen over at det tar tid nå når alt er bra. Jeg har selv blitt "friskmeldt" på volvat, så da er det vel mannens tur. Men problemet er at siden han ikke har norsk personnummer så får han ikke fastlege... og UDI tar virkelig sin tid med å behandle søknaden hans... Så jeg lurer på hvor vi skal gå for å få sjekka sæden? kan jo kjøpe hjemmetest på apoteket men den sjekker bare volum, ikke om det er noe i veien med svømmerne... Så vi venter og venter. kansje han bare skal gå til allmennlege på volvat? Men det er jo dyrt. Tenker jeg venter i 10 dager og ser om jeg er gravid, hvis ikke får jeg bare bestille til ham privat. Huff.

 

Hvor lenge ventet dere på svar på sædtesten da?

 

Og ja, det er normalt at det tar tid desverre, jeg fikk vite at 85% blir gravide innen ett år da... Kjedelige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsty!! Heia! Hvordan går det med deg da? Så det er slik at mannen din må vente på norsk fødsel og personnummer? Synes det hørtes rart ut. Jeg har jo selv jobbet i offentlig, og alle som ikke hadde norsk f. og pr.nummer kunne det genereres midlertidige nummer på. Jeg tror jeg ville gått til Volvat da, ja.. selv om det koster litt. Det er jo godt å få sjekke da.

 

Jeg trodde jeg skulle til lapraskopi, men dama på fertiltetsavd. sa jeg skulle få ført et røngtenkamera (herlig!) oppover i stedet.. :o) Det har jeg gjort før, så det er ikke så ille. Herlig å slippe narkose.

 

Skal bli godt å få litt påskeferie her. Lei av jobb og babylaging nå:o) Klar for å drikke litt vin og ta en sigarett!

 

Kos deg masse i påsken da. Har du EL da? Bra tid å ha på i tilfelle.. flere spirer sitter i ferier:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Kos deg med vin og en sigarett du, det fortjener du :-) Jo, mannen har D-nummer, som er sånn midlertidig, men du får ikke fastlege før du har person nummer... skikkelig kjipt! Så får vente å se, gidder ikke volvat før jeg får mensen, tenk å gå dit og teste sperm og så er eg gravid...haha! :-)

Jeg testet positivt på EL test på søndag og mandag (dag 17 og 18!) så da tror jeg nok at denne syklusen må være 32 dager... får vente og se. Blir litt rot i systemet etter SA da...

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Kirsty, jeg visste ikke at det skjedde. Jeg husket at du trodde du var gravid, men jeg regnet med at dumme TR kom. HUff, ikke kjekt å høre. Får håpe spira klorer seg godt fast neste gang. Og at neste gang er allerede denne pp! Krysse alt jeg har for deg!

 

Kos deg i påsken du også!

 

God klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...