Gå til innhold

Positiv!!!!!!!


la70

Anbefalte innlegg

Heia!

Klarte ikke å holde meg til i morgen, tok en test i stad og det var to streker. En riktignok veldig svak, men den er der.... HÅPER!!!!!!!

Føler at det er noe på gang, tisser fortsatt veldig ofte..

Skal teste med morgenurinen i morgen se om det blir sterkere strek da.... Desember barn er velkomment!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, for en kjempehyggelig påskehilsen!! Du hadde jo en del symptomer da, så jeg lurte litt da jeg leste de tidligere innleggene dine :-) Så bra at det ikke bare er den derre håpløse tanta som spiller oss et puss alle sammen, men at det faktisk er gode nyheter av og til også. Du skal ikke bekymre deg for at streken er litt svak, det er bare at du akkurat har begynt å produsere nok hCG til at det slår ut på testen. Om et par dager er nok streken enda sterkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk nyhet! Ønsker deg lykke til fremover, håper alt går bra for deg! Nå må du ta godt vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!Dette var den beste påskenyheten så langt!!

Kos deg med nyheten om et lite vidunder i magen,og stell pent med deg selv!Ha en riktig fin påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå så fantastisk!!!!!!! =))

Så glad jeg ble på dine vegne. Ble faktisk i bedre humør av dette =)

Jeg hadde en mistanke jeg også når jeg leste innlegget ditt sist!!! Du hadde i alle fall veldig typiske symptom.

Nå kan du reise på påskeferie og kooooose deg både med spiren og fri med familien!! =)

 

Riktig god påske og masse lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan ia 70

 

Gratulerer så mye, dette var kjempenyheter, ble kjempeglad jeg. Har dere prøvd lenge?

 

 

 

Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ia70!!

Jeg har vaert borte fra Barnimagen en uke og så ser jeg så fine nyheter! Det vaer veldig koselig. Ha en kjempefin weekend og mange mange lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samboeren min har fått beskjed av broren sin og behandle meg som en Dronning om dagen.... Er allerede kvalm om dagen... Gleder meg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Gyda!

Vi har prøvd siden juli 2004. Hadde en SA i mai 2005. Var hos legen forrige uke for å begynne utredning. Tok blodprøver. Har time etter påske for å vite resultatet. Han sa at han håpet han kunne gratulere meg neste gang han så meg. Sa jeg ikke tørte å håpe på det, men han hadde jo rettt!!! :-)Det er også fler av mine venninner som er blitt gravide i det de har begynt/ skal begynne med utredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!!!!

Gratulerer såå masse med den lille spiren din, ble så glad på dine vegne når jeg leste det:))))

Masse lykke til, så spennende tid du har i vente))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graaaaaaatulerer la70! Ønsker deg lykke til og god påske! Flott at det klaffer, håper vi alle kan komme etter snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE!!

krysser alt som kan krysses for deg,jeg,men ikke beina. .hehe!!

og vi andre venter tålmodig på babystøv i bøttevis. .

 

B-) ****************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nydelig å lese altså!!!! Gratulerer så mye, det skjer jo litt imellom hver gang en er innom her. Bra at det denne gangen var noe positivt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå din heldiggris. Skulle gitt mye for å være i samme situasjon som deg. Ta vare på deg selv nå og kos deg med spireren din. Lykke til i svangerskapet.

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, la70 - det var utrolig gode og hyggelige nyheter. Håper du får et kjempe fint svangerskap og en nydelig desemberunge. Desemberbarn skal være velkomment her også - og håpert har jeg ennå. Er 11 dager over IKM, ingen mens men ingen graviditetssymptomer heller. Jeg har ikke hatt anledning til å teste i påsken, men nå skal jeg straks går fra jobben innom apotektet og forsyne meg med test - så snart vet jeg svaret! Kanskje jeg kan følges med deg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...