Gå til innhold

Hva hadde dere gjort ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gammel nå, snart 40, med en kjæreste som aldri vil ha barn..

Vurderer å lure han til å gjøre meg gravid... Han sier at visst jeg bruker donor vil han i allefall ikke ha noe med meg å gjøre..

Blir jeg gravid.. går han fra meg sier han...

 

Hva skal jeg gjøre. ?

 

Hilsen- Vil ikke være barnløs resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

 

Jeg ville ikke ha lurt han ihvertfall. Det er en grusom ting å utsette et annet menneske for den slags lureri. Han må også respekteres for sitt valg.Det kommer ingenting godt ut av å lure han. Da vil du bli sittende med et barn på egen hånd og mest sannsynlig dårlig samvittighet. Hvis han er helt bestemt kommer han ikke til å forandre syn og da må du ta valget selv. Enten gå fra han og satse på å få barn med en ny mann, eller godta situasjonen som den er. Intet lett valg selvfølgelig. Men sånn som du forklarer, virker det ikke som du kan både få barn og beholde kjæresten din. Og at han vil forandre mening så fort du er gravid er lite sannsynlig. Husk han vil skjønne at du har lurt han og det er noe av det største tillittsbrudd.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym..

Uff hørtes ikke ut som om du har det så lett.. Du har ingen barn fra før, da skjønner jeg deg som ønsker det.. Har han noen barn fra før da? Har dere pratet ut ordentlig om det, det kan jo hende at hvis du hadde blitt gravid at, han ville hatt barn med deg.. Kanskje det bare er noe han sier, jeg vet ikke.. For det er kanskje best for deg å få barn nå, å ikke vente så altfor lenge til, for dere er jo godt voksne.. Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, for det er noe du må finne ut av selv.

Jeg har fått barn veldig ung, har en datter på 4 år i dag, og vi prøver på nr 2.. Jeg ville aldri hatt et komplett liv, hvis jeg ikke hadde hatt barn.. Så jeg forstår deg veldig godt som ønsker det, jeg har lyst til å ønske deg lykke til.. Måtte ditt ønske om barn gå i oppfyllelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt kjæreste! Barn er en viktig sak å enes om, og klarer dere ikke det er rådet mitt klart: Kast ham på båten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det han som skal bestemme om dere skal ha barn? Det virker som at han har sagt nei og mer er det ikke å diskutere om den saken. Isåfall, hvis det er helt umulig å få han til å se ting fra din side så ville jeg gjort det slutt. Men det er meg da, ikke sikkert alle synes det er like viktig å få barn, men personlig kunne jeg aldri sett for meg et liv uten barn. Og hadde jeg vært 40 år og barnløs hadde jeg nok begynt å bli litt desperat ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...