Gå til innhold

Jeg ble strippet i dag!!!


nickoline og supermann

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lang tid det kan ta.

Har det effekt i det hele tatt?

 

Er moden. Proppen har gått for en uke siden!

 

Termin om 1 uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter denn og går til sengs. Får håpe jeg våkner av rier!

Wish me luck!

Håper noen svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blev stippet i onsdags. Trur proppen kom i går och kommer fortsatt litt. Jeg er også moden og hadde litt åpning. Men det kan gå lang tid før det skjer noe... dessverre! Håper jeg slipper kontroll den 18. april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket sykehus?

 

Jeg skulle også tilbake (AHUS) 18 april hvis ikke noe har skjedd. Da forstod jeg at de skulle sette i gang. Satt ihvertfall opp timen som fødselshjelp.

 

Nei, jeg vil føde før påske!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal føde på Ullevål... men ska på kontroll hos min gynekolog... 18. april. Trur hon setter igang meg da på et eller annet vis...

 

Hadde menstermin 30. mars nemlig og ul 14.april! Litt langt sprang synes vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble strippet på søndag, da var det terminen min. Ingenting skjedde. Så ble jeg strippet igjen i går, fire dager over, og går nå og håper at noe skjer, men ikke så mye enda. Hadde 4 cm åpning i går, så håper jo bare at det setter igang skikkelig anytime!

 

Jeg blir satt igang på mandag hvis det ikke skjer noe nå i helga, så har jo uansett ikke lang tid igjen, men disse dagene går så sakte, og det var så nedtur å våkne uten rier i dag tidlig, for jeg trodde egentlig at det skulle hjelpe raskere i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da!

Det ga jo ikke mye håp.

Men hvis jeg ikke er bedre innen den 12. (skal til jm da) så ber jeg på mine knær.

Jeg er så sliten av oppkast og æsj.... Lykke til!

Det skjer nok noe snart. 4 cm er ihvertfall nesten halv veis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe det skjer noe i helgen! Jeg håller tommene!

Har du også ulik mens/ul termin nickoline?? Lurer litt da du blitt strippet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager!!

Men har hørt andre hvor det har startet en til to dager etter å ha blitt strippet, så krysser fingrene for at det skjer deg (og meg)!!

 

Er bare så lei, at jeg ikke alltid tenker over hva jeg skriver... :)

 

Lykke til med nært forestående fødsel da, er jo uansett ikke lenge igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis stripping er det samme som å sjekke åpningen så gikk det 2 dager før jeg hadde min lillegutt i armene

håper du føder i løpet av helga da nickoline .........skal krysse fingrene for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg ble også strippet idag!!:-) Fikk greie på at jeg var veldig moden på mandag og hadde myk åpning (proppen gikk på søndag+litt blod før og etter).....

 

Idag dro vi på føden for hadde vonde menssmerter og tak..Da sa jordmoren der at det var veldig tynt og moden og hun puttet to fingre inn og "videt" det ut litt....Hun mente da at jeg kom til å komme tilbake i løpet av et døgn hvertfall...Så nå håper jeg virkelig det tar seg opp!! Har fått forhåpninger om å komme igang nå, så orker ikke vente mer altså...

 

Så det er helt klar t ikke sikkert du trenger gå så lenge heller Nickoline, lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det. Vært i kontakt med føden igjen. Var heldigvis samme lege som var der!

Kanskje vi setter i gang på mandag.

Problemet mitt er all oppkasten!

3-4 ganger for dag. holder ikke på vått og tørrt!

 

Så hvis jeg vil få det bedre med å få lillegutt ut, så vil jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...