Gå til innhold

Til Etaner!

ZigZag er 2 barnsmor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i begynnelsen på august og hadde egentlig bestilt bryllupsreise til Mauritzius. Nå måtte vi avbestille pga for lang flyreise i forhold til graviditeten. Vi syntes cruiset du fortalte om hørtes perfekt ut. Hvor kan man bestille et sånt cruise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiser med Ving. De har 2 forskjellige reiseruter.

Båten vi skal med heter Ocean Village.

Ja det hørtes kjempe moro ut. Båten er ganske ny og har 8 restauranter, spa treningsenter osv. Underholdning hver kveld. Gleder meg. tror ikke vi får tatt en slik tur igjen med det første (-:

Skrevet

Vi bestilte den turen i går faktisk etter anbefaling fra flere som hadde vært på Ving Cruise. Gleder meg til å se Barcelona igjen. Det er verdens fineste by! Men det er en ting jeg lurer på: Tror du alle fasilitetene som treningssenter, kino, underholdning osv koster mye ombord og tror du vi må betale for å gå i land selvom vi ikke skal være med på selve utflukten? Vet at man må det på noen cruise båter skjønner du. Gleder meg masse i allefall. Vi reiser 15.08.06, når reiser dere da?

Tusen takk for at du svarte forresten:)

Skrevet

Nei så gøy !!

Jeg vet faktisk ikke om fasilitetene ombord koster noe. (det må jeg få sjekka opp)Jeg vet at utfluktene gjør det, men vet ikke om det koster noe å gå i land.

Vi drar 01.08.06 tirsdagen etter bryllupet. Fy søren tenk å deilig det blir, å bare slappe av etter en hektisk og litt stressende tid..

Skrevet

Hei igjen!!

Det koster ingenting å bruke fasilitetene står det på Ving sine sider. Tror det blir en super tur med masse opplevelser. Dere reiser jo 14 dager før oss så jeg håper du forteller hvordan dere har hatt det når dere kommer hjem igjen sånn at vi vet hva vi skal glede oss til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...