Gå til innhold

Til dere testomane (som har prøvd mer enn 1 pp)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er altså til dere som har prøvd en stund og som tester når dere har en sjans! ;-)

Jeg er psykolog og ikke lege, så det er litt av faglig nysgjerrighet jeg også spør:-)

 

Dersom dere har IKM 3 dager frem i tid, eller 1 dag for den saks skyld, og dere tester negativt på graviditetstestene, regner dere slaget som "tapt" da? :-)

 

Jeg gjør nemlig det. Vet jo at noen produserer hcg senere enn IKMdagen, og jeg har aldri vært gravid før, likevel: jeg ser ingen grunn til å håpe da.

 

Hva med dere? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ser ikke slaget som tapt før tr kommer jeg da... hehe:) håper i det lengste!! og jeg er testoman.... men denne pp har jeg bestemt meg for å prøve å vente med å teste til en dag eller to over ikm, viss ikke tr dukker opp da...:)

 

jeg er i min 9pp nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her regner ikke slaget som tapt før mensen er kommet - og ikke helt da heller, faktisk... Hadde litt blødninger rundt IKM sist svangerskap, og derfor tar jeg ingenting for god fisk.. Har vel kanskje vært litt vel optimistisk i de siste pp-ene... Denne pp derimot, tror jeg ikke jeg er gravid. Men det er en liten stemme bak i hodet mitt som likevel ikke vil ti still...

 

Må tillegge - er ellers også veldig optimistisk av natur. Kanskje litt naiv og blåøyd vil noen si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er full i tvil hele pp'en.. skikkelig shizofren.. Jeg er, jeg er ikke, jeg er, jeg er ikke..:-)

 

Men jeg tar nok testenes alltid like manglende tilstedeværende strek som er god indikasjon på at det ikke gikk denne gangen heller (før IKM).. helt til dagen etterpå.. da tar jeg ofte en ny test, full i glødende optimisme..

 

så var det på an igjen.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...