Gå til innhold

Ikke mist troen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

på at en dag er det din tur til å holde et nyfødt lite vidunder i armene!

Jeg slet i 6 år, vanskelig for å bli gravid, å når det først skjedde så mistet jeg, tilsammen 4 ganger. 5. gangen lykktes det oss endelig. Med rett medisin og god oppfølging kunne vi i desember 2004 ønske den lille sønnen vår velkommen til verden. Nå er jeg gravid igjen, er kommet til uke 21 nå, å ser ut til å gå fint denne gangen også.

Men har vært nære ved å gi opp mange ganger, vært langt nede og ikke vist om jeg kunne samle styrke nok til å fortsette å prøve enda en gang. -For hvordan skulle jeg kunne klare det, om ting skulle gå galt igjen...

Heldigvis gikk det fint for oss til slutt, selv om det har kostet oss dyrt det vi har vært gjennom. Er mye engstelig og bekymret også denne gangen, men slapper gradvis mere av etter som jeg kjenner liv hver dag, å tiden går sakte men sikkert fremover mot termin.

Har mange ganger følt nesten sinne mot hvor urettferdig livet kan være, at vi som ønsker oss barn så sterkt, skal være nødt til å gå gjennom så mye for å få våre etterlengtede barn. Mens noen blir uplanlagte gravide, tar abort, ikke egentlig ønsker seg barn... hvorfor er det så lett for dem å bli gravide og få barn??? URETTFERDIG, det er det det er!!

Men er vel ikke alt vi skal forstå,men en dag får vi svar... Ser at mange sier de mister troen på Gud når de går gjennom dette som er vanskelig og vondt. Selv er min tro blitt sterkere. Føler at jeg er nødt til å tro, Gud tvinger meg på en måte til det (om man kan si det sånn...). For jeg er nødt til å tro at det var en grunn til at jeg ikke fikk beholde barna mine her hos meg... At de er hos Gud i himmelen, sammen med mine andre kjære som jeg har mistet. At de tar vare på barna mine, passer på at de har det trygt og godt, til jeg en dag selv kan komme å være sammen med dem. Det er tanken på at de har det godt og at jeg en dag skal få være sammen med dem, som har holdt meg opp når ting har røynet på. Det sies at jorden ikke er god nok for de beste barna, derfor tar Gud dem opp til himmelen.... Gjennom tro finnes styrke!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...