Gå til innhold

Graviditetstester fra billige-tester..


Filosofia m/supersprett

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilket merke de billige graviditetstestene type stav fra billige tester er? Synes de ligner misstenkelig på QR sine..

Hadde IKM en eller annen gang mellom 2 og 5 og er i dag ihvertfall 2 dager over tiden. Har tatt 2 tester, siste senest i dag. Negativ selvfølgelig. Synes det er så rart at jeg er forsinket. Fra 1pp flyttet syklusen min seg fra 27-28 dager til 30. Nå har den jo flyttet seg ytteligere 2 dager eller mer.. Har hørt at QR krever mye hcg for å slå ut og derfor lurer jeg på om de fra billige tester er QR. Har ingen symptomer på TR eller gaviditet. Pleier alltid å ha ømme bryster og murringer i magen noen dager før TR. Synes det er vanskelig å gå å vente på IKM, men enda værre å få negativ test og ingen TR.

Gir vel bare falske forhåpninger, så er forberedt på å gå inn i 4pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia. Jeg trodde testene fra billigetester.com er ClearBlue sine? Har ikke bestilt der selv altså, har kjøpt Afrodite tester fra hurtigtest.no. Men jeg her hvertfall erfart at QR ikke gir positiv test tidlig i graviditeten, men det kan jo være jeg produserer hcg forholdsvis sent.

Huff, ikke lett alltid og gå sånn å vente på klart svar i en eller anne form! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda billige-tester selger ClearBlue, men de har noen billigere også som minner om QR sine. Ja det er slitsomt å gå sånn å ikke vite. Blir sprø i hodet av det. Synes liksom det er lenge nok å gå frem til IKM. De andre pp har det gått forholdsvis greit å måtte vente litt, men denne gangen har jeg ikke tålmodighet. Vurderer å kjøpe meg en ClearBlue, men det er vel mest sannsynlig bortkastede penger. Får se om jeg i alle fall greier å holde meg til i morgen. Har kommet til et punkt nå hvor jeg vil ha mensen for forhåpningene om graviditet er på bunn. vil bare bli ferdig med det og begynne på ny pp.

Hvor vanlig er det å produsere hcg sent egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir og sprø! er i dag 4 dager over ikm. testet med strips fra biligtester og fikk den lyseste streken du kan tenke deg. den burde da vært skikkelig strek i dag om noe hadde festet seg? vil bare ha mensen egentlig. er redd det er noe galt. føler meg ikke gravid ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja. Når testet du første gang da? Kanskje det lønner seg å kjøpe ClearBlue? Får mer og mer inntrykk av at det er vanskelig med disse billig-test testene. Har aldri fått skikkelig positivt svar på el-testene derfra feks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet for to dager siden med billigtest som var negativ. bør kanskje stikke å kjøpe en annen test før jeg heller i meg rødvin hele påsken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja sikkert lurt det. Tar ikke ferie her før på torsdag så har ennå noen dager å "vente" på. Har uansett bestemt meg for at alkohol blir det ikke før både test er negativ og TR har kommet. Tar ikke sjansen på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvor sent kan man begynne å produsere htc? jeg er sikker på at noe er skikkelig galt hvis jeg ikke får tr eller positiv test i dag. har aldri aldri gått over mine 28 dager. når har du ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg er litt usikker på. Pga de el-testene som jeg ikke har fått skikkelig positivt resultat på er det vanskelig å si akkurat. Har som sagt alltid hatt syklus på 27-28 dager, som forandret seg til 30 fra første pp. Utifra når jeg tror jeg hadde el,skulle jeg ha falt tilbake på min gamle syklus og hatt ikm den 2. men etter den nye 30-dagers syklusen min skulle jeg hatt TR den 5. I dag er det jo 7... Har ellers svært lite symptomer på TR. Ingen murring og vondt i brystene mine.

 

Det trenger ikke være noe skikkelig galt selv om du har gått over. Sykluser forandrer seg, og spesiellt i en sånn situasjon vi er i nå. Typisk når man venter på TR dukker den ikke opp.

Har ikke anelse om dette med htc, lurer på det samme selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm....noen luringer må hjelpe oss her!

jeg har vært 28 alltid, selv rett etter sa for en stund siden. er ikke aktiv prøver heller, så jeg har ikke gått å ventet på tr. har hatt mens murring i ryggen siden lørdag.

drømte en natt at legen hadde tatt feil, at jeg ikke hadde sa alikevel og var nå 4 mnt. på vei. ble litt stessa av det og, men det kan jo ikke skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff leit å høre at du har hatt en sa. Men legen har nok ikke tatt feil, selv om det hadde vært ønskelig. jeg drømmer også masse om graviditet og aborter og barn hele tiden. Blir helt tullete av det. Mannen min drømmer masse om det samme han, så vi går nå rundt her og er kjempespente begge to. Han ble nok enda mer skuffet enn meg over negativ test denne pp, han var såå sikker på at det hadde klaffet. Jeg var nok litt mer nøktern enn han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...hadde vært fint å ha gått så lenge uten en eneste plage og fortsatt slank og fin! har vært på apoteket å kjøpt en ny test nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei cecilie...

Har det akkurat på samme måte som deg... Har alltid hatt en 27-28 dagers syklus, men den har nå forandret seg til 30 dager. Uff det er så slitsomt når TR ikke kommer. Har tatt en sånn test fra billig tester men den var negativ... Uff blir liksom veldig skuffet... Ikke hatt ømme bryster eller noe murring i magen som jeg pleier heller... Snodig... Har en veninne som er to mnd på vei. Der klaffet det første gang de prøvde... Jeg blir litt sjalu... Uff..

 

Hege :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent barbamamma. Hvilken type kjøpte du? Håper det blir gode nyheter til deg:) Jeg tror jeg kjøper en clearblue i morgen og tester på søndag.

 

Hei Hege.

 

Jupp vi er tydeligvis i samme situasjon. tom med antall dager i syklusen. Jeg har også testet med en test fra billig-tester. Har du stav eller strimmel? Ikke hatt noen symptomer jeg heller. Merker vel bare at humøret ikke er på topp. Om det er hormoner pga TR aner jeg ikke, men det tærer på humøret å gå sånn og ikke vite. Har kranglet med samboeren min også. Og vi pleier aldri å krangle. håper jeg snart får et svar på dette. hvor lenge over ikm har du gått? Vurderer du å teste snart igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet med quick respons i dag tidlig og den var positiv. ikke kjempe sterk strek, men strek. får dra til legen å ta en blodprøve etter påske. Vet ikke helt om jeg gleder meg eller hva. ikke lenge siden sa, og er midt i oppussing og flytting.........men men..burde jo være kjempeglad. det kommer vel senere.

lykke til til dere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cecilie:)

Jeg tror disse "billig-testene" ikke har så lett for å slå ut. Tror en må ha en del av dette hcg-hormonet i urinen før den blir positiv, og da går det gjerne noen dager over IKM.

Jeg vil anbefale deg å kjøpe CB-test. Gjerne den som en kan bruke allerede 3 dager før IKM, for de er ekstra sensitive.

 

Håper du gir oss ett lykkelig svar på søndag =)

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...