Gå til innhold

November: Påskeferie.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Nå er det endelig fredag og siste dag för påskeferien. Synes tiden snegler seg avgårde på jobb i dag, men nå er det lunch og halve dagen gått. Flere som ser frem mot litt fri neste uke. Skal selv på fjellet, men det blir nok ikke de mest anstrengende turene tenker jeg. Kvikklunch og hyttevegg er heller ikke å forakte.

Har egentlig ikke så mye å si men tenkte å lage bittelitt bevegelse her, er jo litt stille på sidene for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så BRA du tar initiativ til å lage litt "liv" her da!;) Er helt enig med deg..det dabber liksom litt av..det er ikke bra!! Det er heelt FANTASTISK med ferie! HAr fri hele uka!! å skal MYYYYTE d "" For nå har jeg virkelig kjempa meg gjennom sisste dagene!! Har ett håp om kanskje å ha kvitta meg med lit kvalme til jeg skal begynne på igjen..;) Håper på en tur på fjellet..Eller ut å gå på langrenn å få sol på seg,...MMMmm...DET er lenge siden det! Tørr ikke å stå på slalom/snowboard nå..selv om det helt sikkert ike hadde vært noe problem..men har en tendens til å falle..(gjerne med hode ned i snøen) å da kan det jo skje så mangt..*hihi*...Kvikklunch & hyttevegg hørtes DEILIG ut! NYYYT ferien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i helsevesnet så her er det lite med ferie...gørr..alltid jobbe når andre har fri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det gjelder bare å planlegge litt. Jeg jobber selv i helsevesenet, men valgte å sette meg opp på jobbing langfredag, påskeaften og 1. påskedag. Siden jeg jobber de tre dagene, så har jeg fått fri i begynnelsen av uka, så mao har jeg ferie fra i dag t.o.m skjærtorsdag. Rekker å komme meg en tur på hytta i løpet av den tiden, ja. Og mye godteri, appelsiner, kortspilling, påskenøtter og annet snadder skal jeg nok finne på da. Heldigvis er sønnen på 5 år med, og siden han ikke er noen mester på ski, så trenger jeg ikke gå så langt jeg heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ship o hoi....

 

Skal til Danmark for å hente ny seilbåt. Gleder og gruer meg til dette. Sliter med kvalme og regner med at bølgene vil plage meg men jeg får holde ut. Var ikke planlagt at jeg skulle være gravid på overfarten.

Ønsker alle en fin ferie.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...