Gå til innhold

Biomor er faen meg så frekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har flere ganger sagt stygge ting om meg til felles bekjente vi har, hun sa en del ting til mannen min også, men han stoppet fort kjeften på henne. Via ungene får vi høre at jeg helst bør holde meg unna osv osv... Hun bruker ungene på en stygg måte synes jeg. Men i dag, så presterer dama å ringe meg, lurte på om hun kunne komme bort med ungene nå på dagen siden jeg er hjemme. Hun skal på et eller annet i kveld så det hadde vært sååå fint om de kunne komme før mannen min kommer hjem i kveld. Så nå er jeg plutselig bra nok? Falske jæv.. dama! Jeg ble helt paff, sa jeg måtte ringe henne tilbake fordi jeg allerede har en avtale. Det var en liten løgn, men det er tydelig at hun nå setter på sjarmen kun for å utnytte situasjonen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vi samme bio-mor :)

Skulle nesten tro det!

Det er litt "godt" å se at det ikke bare er meg som har det sånn!!!

Skrevet

ja, det der må jeg jammen si meg var frekt. jeg ville rett og slett sagt det til henne jeg! -At du synes det er litt vel rart at hun spør deg om det når hun virkelig har så i mot deg. Si gjerne at det passer (hvis det gjør det da), men jeg tror du vil være tjent med å en gang for alle konfrontere henne med de tingene hun har gjort. Pluss spørre om hun kommer til å fortsette med det.

sånne mødre må man bare gå hardt mot hardt med. Ikke gå rundt grøten.. det er du og mannen dun tjent med. -og ikke minst barna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...