Gå til innhold

Innbydelser - hvor lenge før???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange mnd. i forveien er det vanlig å sende ut innbydelser?

Det er vel lurt å ha en frist der folk sier om de kommer eller ikke ?

Forslag til innbydelser - nettsted ? noen som vet ?

vi skal gifte oss 26.05.2007 --- har best. kirken i dag ..hehe kribler i magen selv om det er llleeenge til!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.bryllupsbutikken.no

:-)

Vi sendte ut innbydelsene i slutten av januar og gifter oss nå i april. Ba om svarfrist en mnd før bryllupet.

Lykke¨til

Skrevet

Hvis man gifter seg midt i "sesongen" (mai, juni, august)er det større risk for kræsj, dvs at noen av gjestene blir invitert i flere bryllup samme dato. Da kan det lønne seg å være tidlig ute med inv...

Skrevet

ok!

ja det er nok lurt å være tidlig ute! :)

takk takk

Skrevet

Vi sendte ut invitasjonene i midten av mars, med svarfrist i midten av mai (sånn at vi har litt å gå på for de som somler og ikke svarer innen fristen....vet det kommer til å bli noen av dem) og vi skal gifte oss 8. juli i år. Det var pga at vi gifter oss i fellesferien at vi bestemte oss for å sende dem ut allerede i mars. Da får folk litt tid til å tenke på det, og de fleste har ikke planlagt sommerferien sin på den tiden. Det har allerede kommet endel svar, og de som har svart til nå, har sagt at de kommer.

Har sommerfugler i magen her også om dagen ;)

Skrevet

Vi skal gifte oss i august,12.. og skal sende ut innbydelsene nå,imorgen eller mandag.

Tenkte at det var lurt å gi dem litt tid,så ikke "alle" er på ferie..

Skrevet

Hei du!!

Ser at vi skal gifte oss samme dag, og jeg har også lurt på når vi skal sende ut invitasjonene :-) Bor i Oslo, men skal invitere mange fra vestlandet og finnmark, så er kanskje greit å vare litt tidlig ute. Jeg må vite hvor mange som kommer senest 1 mnd før pga middagen/meny/lokaet, så kanskje sende ut i mars en gang med svarfrist 10. april eller noe.

Vi har også bestilt kirke, men har også lokale, fotograf og (snart) kjolen klar også. Vet jeg er tidlig ute, men jeg må spre utgiftene mest mulig utover.

Har du like mange sommerfugler i magen som meg?

Skrevet

vi var ute i god tid har akkurat sendt ut innbydelser med svarfrist 1.7.06 vi gifter oss 12.8.06 så vi er sikkre på at ingen bestiller syden turer på den storedagen..

Skrevet

Ja jeg er helt i hundre og tenker på dette bryllupet HELE tiden !

Vi har ordnet kirke. forlovere er i boks.

sett på lokale og vet hvilket cateringfirma vi skal bruke.

I får sa foreldrene mine at de ville betale for mat og lokale!!! ble kjempeglad!!

Har begynt å se på forskjellige kjoler på nettet - det er mye fint og billig .

Jeg vil ha en sikkelig "svær" brudekjole med slep og laaangt slør . (skal det være så skal det være...)

Skal enten leie , kjøpe brukt eller på salg - har ikke tenkt å bruke 15 000 på kjole .

Så en plass på nettet her - der kunne man leie kjole til 1500 kr!! ( de skreddersyr den for deg) pisen hvis du skulle kjøpe låg på 4500 ca. utrolig billig!!! husker ikke helt nettadr . men va noe med johnsenbrudeportal eller noe.

Vil jo i butikker å prøve kjoler og..det hører jo med!!

Skrevet

Godt det bare ikke er meg som er godt igang da. Forloveren min er på plass, mens sambo ikke har fått seg til å spørre enda, tror han er innmari nervøs. Jeg er sistemann ut i min søskenflokk, mens han er først.

Foreldrene mine kommer ikke til å betale noe, så vi sparer og sparer. Brukt 3900 på skreddersydd kjole (som er sååå fin) og er kjempefornøyd med det! Men skal ut og prøve kjoler allikevel med noen venninner, det hører liksom med ;-)

Ellers vet jeg hvem jeg har lyst skal være toastmaster og har begynt med bordplassering. Jeg er så detaljfiksert at jeg må begynne tidlig, så jeg kan pusle for meg selv før jeg begynner å gå alle på nervene, hehe.

Hvor i verden holder du til da?

Skrevet

Jeg og er helt detaljfixert og har peppra samboeren min med bryllupssnakk i hele helgen ! tenker jo ikke på annet hehe

Jeg bor utenfor stavanger. :)

Så du har best. kjolen allereda ja! Godt når man er fornøyd. Jeg gleder meg til å komme igang med prøvingen!

Vi har i tankene hvem som kan passe som toastmaster, skal spørre han snart.

Tenker mye på hvordan vi skal få lillegutt hjem og i seng etter middagen ... det blir jo endel alkohol så det passer ikke helt med småbarn synes jeg.

men det ordner seg nok !

Har du msn??

Skrevet

Vi vet også hvem vi vil ha som toastmaster, bare ikke spurt han enda.

Synes tiden går sååå sakte akkurat nå, blir det aldri mai liksom (blir jo snart mai, men feil år, hihi)

Forloveren min bor i Sandnes da, heldigvis kommer hun til østlandet nå i påska. Tror hun også er godt igang med planlegging :-)

Og ja, har msn ;-)

Skrevet

hei..vi skal gifte oss 15juli i år, og sender ut innbydelser nå etter påske.har svarfrist 1.juni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...