Gå til innhold

Kristinpia85


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Heisann Kristinpia85

 

Jeg så på et innlegg at du har begynt din første skikkelige pp nå, og at du hadde satt deg opp på ikm uke 16 listen.. Så spennende da! Nå er du endelig i gang... Krysser fingre og tær for deg! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:) Så hyggelig at du følger med meg:) Hehe. Ja er endelig igang jeg vettu, og det er sååå spennende. Har testet med el-tester denne uken, men var så dum og testet med morgenurin tirsdag-onsdag og torsdag, i dag testet jeg på ettermiddag, men var negativt. Er på dag 14 i dag og har hatt stabile 28dagers sykluser.....så nå hoppes det aktivt i høyet for tiden og så får vi se om to uker:) Hehe

Ser du blir med på treff igjen og det er bra:)! Er vel godt å være i gang nå for deg å...hvordan ligger du an i løypen?

 

God helg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Kristinpia85

 

Håper dere treffer eggløsningen! Blir spennende å se om 14 dager for deg ja!!

Jeg ligger helt i startgropen for 1pp jeg nå.. Tempen var høy i går, men den gikk ned drastisk i dag tidlig,, så nå kommer mensen. Enten i dag eller senest i morgen... Da er jeg endelig i 1pp og kan kalle meg prøver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Dessverre for meg har jeg lange sykluser.. Så eggløsningen min kommer ikke før sent i april el begynnelsen av mai. Jeg har el mellom dag21 og 24 nemlig.. Så jeg har lenge igjen å vente enda,, men jeg har aldri vært så nære som nå! Jippi.. :0)

 

Vi får vente i spenning begge to.. du på ikm og jeg på el..

 

Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper også på det, men kjenner jeg egentlig bare ble litt ekstra stresset av disse testene, spesielt siden jeg nå er på dag 15 og fremdeles ikke positivt. Har hatt 28dagers stabile sykluser og da skulle vel el vært i går? Testet morgen -tir-ons-torsdag og fikk svake streker onsdag og torsdag, og testet ettermiddag i går og i dag, ingen strek......vil det si jeg ikke har hatt el eller? må jo spørre deg som er el-eksperten her...hehe.

 

Må være veldig godt for deg å endelig sette igang:) Håper vi kan vandre inn på 1.tri ganske snart begge to;) Litt kjedelig at du har så lange sykluser da, men du kjenner jo deg selv så godt at det er vel ingen hindring for deg:) hehe.

 

Koselig du blir med på neste treff da, det er dagen etter min ikm så håper jeg dukker opp der med et smil og munnen og positiv test:)

 

Masse masse lykke til:) Kos deg i ferien!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha vært de svake morgenstrekene som indikerte el,, og at de ville vært sterkere/positiv om du hadde testet på ettermiddag/kveld.. Jeg håper det.. Det er så kjedelig om el forskyver seg... (Det kan ha skjedd også, og at det var derfor du bare fikk svake streker, fordi el ikke kom)

 

Jeg satser på det første,, at de svake testene var fordi du testet på morgen i stedet for ettermiddag/kveld..

 

Vi snakkes på treffet! Gleder meg.. Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...