Gå til innhold

Biomor er faen meg så frekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har flere ganger sagt stygge ting om meg til felles bekjente vi har, hun sa en del ting til mannen min også, men han stoppet fort kjeften på henne. Via ungene får vi høre at jeg helst bør holde meg unna osv osv... Hun bruker ungene på en stygg måte synes jeg. Men i dag, så presterer dama å ringe meg, lurte på om hun kunne komme bort med ungene nå på dagen siden jeg er hjemme. Hun skal på et eller annet i kveld så det hadde vært sååå fint om de kunne komme før mannen min kommer hjem i kveld. Så nå er jeg plutselig bra nok? Falske jæv.. dama! Jeg ble helt paff, sa jeg måtte ringe henne tilbake fordi jeg allerede har en avtale. Det var en liten løgn, men det er tydelig at hun nå setter på sjarmen kun for å utnytte situasjonen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet.. har det sånn selv:/

Skrevet

Du kan jo si at du ikke tror det er så lurt at de er hjemme alene sammen med deg... siden hun ikke synes du er særlig bra for dem ellers, er det nok ikke så lurt at de kommer før deres far er hjemme!!

Hun ville nok blitt litt tatt på sengen da. Dessuten er det jo en fin anledning til å få sagt at du synes det er urimelig at hun går rundt og sier usanne ting om deg. Enten måtte hun vel sagt at hun stoler på deg, ellers er hun vel ingen god mor selv som overlater ungene til en hun ikke stoler på, ellers så måtte hun vel pent ventet til pappa kom hjem.

Husk at hun ganske sikkert er meget sjalu på at du har "overtatt" hennes familie.. Nå er det du som er sammen med hennes barns far og barna. Egentlig har hun nok ikke noe spesielt stygt å si om deg, men sjalusi kan få enhver tunge til å løpe løpsk.

Så lenge du ikke går rundt og sier stygge ting om henne til andre har du ditt på det tørre og hun vil nok føle seg ganske dum om du konfronterer henne direkte...

Lykke til iallfall

Skrevet

Jeg hadde det sånn selv... inntil min mann ringte henne og ga klar beskjed om at alt som har med barnet å gjøre skal være mellom dem, og at hun da ikke kan drive på å ringe til meg for å få hjelp. Bestandig etterpå når hun ringte meg, sa jeg at det må du ta med ..... for jeg kan ikke avgjøre det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...