Gå til innhold

Louse77 venter TR!!


Drømmen *Prinsesse23.01.2007*

Anbefalte innlegg

 

Så ikke svaret ditt inne på det andre innlegget før nå jeg... Men bedre sent enn aldri er det ikke sånn? :o)

 

Begge strekene var like sterke, men de var så blasse i forhold til hva jeg pleier å få, det var det jeg mente. :o)

 

Nå pleier jeg å få EL på dag 12-13 så i forhold til dette så skal det stemme at den er positiv. Tror hvis jeg hadde testet på søndag så hadde strekene vært enda sterkere.

 

Ikke lenge igjen for deg å vente nå!! Får håpe det går fort for deg, for denne prøvingen begynner å bli litt slitsom for oss nå. :o) Tar visst litt tid her...

 

Lykke til da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder innlegg; ja - bedre sent enn aldri ;0)

 

Da har du nok hatt el ja! Så bra:0) Når har du IKM da? Den ventetiden er spennende. Håper dette blir din lykke pp!!! Du har hatt mange nok pp'er nå syns jeg,, er du ikke enig? ;0)

 

Ja, det er ikke så veldig lenge igjen å vente for meg nå.. TR kommer i helgen, og så blir det nærmere 3 uker å vente på el,, men jeg har da aldri vært så nærme som nå..!!!!!!!!!!!!!!!!

Synd at min el er så langt uti syklusen *ler* Jeg må nemlig vente til dag23 eller så jeg,,,, men men.. Jeg er no glad for at jeg HAR el i det hele tatt. Og at den er regelmessig...

 

Lykke til med venting på ikm.. jeg krysser fingre for deg Drømmen *12.pp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei igjen!

 

helt enig med deg i at det er nok pp'er nå ja... Hele den mnd her har jeg gått og sagt til meg selv at denne gangen SKAL det gå, nå er det jammen min tur også. Hadde det vært viljen det sto på så hadde det ihvertfall ikke vært noe problem! :o)

 

Da har du ganske lange sykluser du da... Jaja... men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! Får håpe du slipper like mange pp'er som oss, og at du spretter raskt videre, å at jeg selvfølgelig følger med deg. :o)

 

Har blitt spådd at det vil ta litt tid fortsatt og at jeg *hint**hint* burde få sjekket mannen (Har ikke tort å si det til han... Thihi...) men håper da vi slipper det.

 

Jeg venter IKM 19.04 føles leeeeenge til, men i dag overtar vi det nye huset vårt så skal da få tiden til å gå tenker jeg! *Gledermeg*

 

Krysser fingrene for deg også, i disse tider kan jeg faktisk tillate meg å krysse bena litt for deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det vært på viljen om å gjøre tror jeg vi hadde sprettet over på 1 tri alle i hop på 1-2-3.. :0)

 

Hvis jeg spretter raskt videre på 1tri jeg, da skal jeg love å holde fast i deg og dra så godt jeg kan, alt hva remmer og tøy kan holde,, så kanskje jeg får deg med meg ;0) *ler godt*

 

Bra at det skjer litt på din front nå da, med hus og sånt,, sånn at tiden går litt fortere!!

 

Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...