Gå til innhold

Takk til dere rausinger som deler fødselshistoriene deres!


Velve

Anbefalte innlegg

Ville bare si det.. Jeg synes det er så spennende å høre fødselshistoriene og "å få være med i oppstarten av fødselen"....Har nå 10 uker igjen selv, men kjenner at jeg begynner å forberede meg på hendelsenen jeg har forran meg. Takk igjen!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg slenger meg på takkingen. Jeg har ikke vært inne og gratulert hver og en av dere som har født, men har lest historiene deres med stor interesse og jeg sender herved en hilsen til alle dere.

Siden jeg ikke har noen barn fra før har også disse historiene hjulpet meg i forberedelsene til min egen fødsel, og dere skal ha en stor takk for det også!

 

Ha en riktig fin påske sammen de små prinsene og prinsessene!!

Lenke til kommentar

Takk for det! Ren terapi å skrive om fødselen og superkoselig å dele med dere;-))

 

God påske til alle her!

Lenke til kommentar

Slenger meg med på takkingen ;) Når man ikke har født før, hjelper det faktisk å lese disse fødselshistoriene. Skjønner at det er sååå individuelt hvordan fødselen blir og hvordan den oppleves av mor... Får stadig vekk spørsmål om jeg gruer meg, men gjør ikke det... Hva skal jeg grue til??? Aner jo ingenting om hvordan det blir uansett ;)))

Nå er jeg bare såååå klar for at hun skal komme ut! Må bare få kjøpt seng og barnevogn og...Pakke den berømte bag'en etc... Forberedt??? Haha...

Lenke til kommentar

Til hypo; jeg har termin 19 juni og skal føde på RH.

 

Ellers er det jammen fint å se at det er fler enn meg som har nytte av at andre deler sin historie!

Ha en fin fredagskveld!

Lenke til kommentar

Annonse

Gratulere til dere som har født og vært så rause mot oss her med å fortelle deres fødselshistorier. Det er spennende å lese, og ekstra spennende da jeg ikke har født før.

God påske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...