Gå til innhold

Allverden for en kvalme!!


Gjest Leelu30

Anbefalte innlegg

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Dette hadde jeg helt ærlig ikke regnet med.. ikke at jeg skulle bli SÅ kvalm..

Jeg er av den typen som aldri er kvalm ellers.. Jeg kan dra på båttur i 12 meter høye bølger og ta meg noen øl ombord og er ikke antydning til kvalm engang.. det samme gjelder bil, fly og togturer...

Leste på babyverden at det var som oftest de som ble sjøsyke osv. som fikk den verste kvalmen under svangerskapet.. Jommen sa jeg smør..

Jeg er sykemeldt ut denne uken-men det er dennne uken kvalmen virkelig tar knekken på meg. Det starter om natta i 02 tiden og holder på til langt utpå dagen.. Jeg skal begynne på jobb igjen til mandag..

Noen som vet hvordan det er å få sykemelding pga dette? Jeg sover jo ikke om natta og er så kvalm at det er best å ligge høyt i sengen...

 

Jeg er 6+5 idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars liten - dette hørtes ikke noe gøy ut! Håper det går over etterhvert da. Får du i deg noe mat eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Jeg eier ikke matlyst- men jeg presser i meg to knekkebrød om morran og noen brødskiver om ettermiddagen. Middag kan jeg glemme..

Jeg har ett godt lager å ta av - så jeg er ikke redd for underernering.. hvertfall ikke enda..

Ja det er ikke noe gøy- skjønner godt de som sier de er helt utslått av kvalmen - for det er først nå jeg vet hva de snakker om :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan fint få sykemelding for det, har vært i dine sko. prøv å få i deg nok væske og næring, å slapp av. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe med overvekt å gjøre.Om du ikke får i deg nok væske og mat må du få intravenøst.Jeg var innlagt fra onsdag til torsdag.Jeg gikk ned 4 kg på 3 dager.Måtte få væske.Fikk 2 liter da ble formen mye bedre..Men er enda kvalm da...Men får i meg mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei leelu!

Ring legen og få forlenget sykemeldingen din du. Jeg har samme problemet og er nå blitt 50% sykemeldt.....

God bedring til deg fra en kvalm medsøster:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg godt igjen der ja.

Jeg har vært sykemeldt i to uker. Er sykemeldt hvertfall en uke til.

Har fått reisesyketab av legen. De virker litt. Jeg klarer hvertfall å spise.

Men man blir sååå trett av de.

Jeg har funnet ut at om jeg spiser hver andre time så blir jeg ikke så dårlig. Men det er slitsomt det når man ikke har noe matlyst.

Men du vet, vi gjør det for ett godt formål :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkar deg. Føler meg deg. Du har det akkurat sånn som meg. Men har et par lykkelige uker som gravid og så pang. Kvalmen kom i uke 6 med meg og. Og spesielt pyton er det å ikke få sove fordi man er kvalm. Usj. Ønsker deg masse god bedring! Prøv å hold motet oppe og tenke på at det blir bedre etterhvert. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det!!!!! Jeg har fått noe som heter afipran av legen og det hjelper VELDIG!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...