Gå til innhold

Flere som har vært hos jordmor i dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ca 3 uker igjen til termin og var hos jordmor i dag. Synes det er så koselig, hun er så positiv og grei. Alt ser fint ut med babyen (venter nr 1).

Pga påsken er det nesten 2 uker til jeg skal på ny kontroll hos henne, synes det er litt lenge til - da er det jo bare 1 uke til termin...

 

Men jeg vet jo at jeg kan ringe føden om det skulle være noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal til henne etterpå:) 38 fulgåtte uker idag, så neste gang jeg skal dit er det bare noen dager igjen. litt rart å tenke på egentlig. men hvis det er no er det bare å ringe føden som du sier:) lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos jordmor i dag, har nøyaktig 3 uker til termin i dag jeg! Alt er strålende, føler meg lett og fin fysisk form, heldigvis:-)

Skal til kontroll over påske igjen, om 2 uker. Håper det blir den siste!!

Nå vil både jeg, mannen og den kommende storebroren få hilse på babyen snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på onsdag jeg da.... Skal til ny kontroll men da hos lege torsdag om 13 dager og da er det bare 5 dager igjen til termin... kanskje jeg må avbestille den timen?!?! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

Jeg var hos jordmor i morges er 37+5. SUPER- jordmor! Hun var veldig usikker på leia til lille beibi-ragnar, så vi har fått time til ul på ullevål for en extra sjekk mandag. Og da vil d bli keisersnitt om stumpen er i bunn, siden Beibi-ragnar er beregnet til å bli + - 4200g ifølge dr.Molnar. Fikk liksom ikke sagt orntli takk til jordmora, for tiden og all støtta gjennom svangerskapet, selv om hun har hatt mistanke om sete-leie en stund......så jeg håper han ligger riktig slik at jeg får vært hos henne uka etter påske........ Og dermed sagt orntli takk for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...