Gå til innhold

Noen som har historier om brudgom som har spurt brudens far ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurt om "brudens hånd" på gamlemåten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min ringte hjem til pappa og spurte/sa ifra før han fridde til meg senere på kvelden. Synes det var veldig koselig at han hadde gjort det jeg, mamma kunne nesten ikke vente til jeg ringte senere på kvelden :)

Skrevet

Ja, han tok pappa med paa vinsmaking en kveld da de var paa besoek hos oss i jula. Jeg fikk vite senere at han hadde spurt pappa om min haand ved denne anledningen, mens han fridde til meg to mnd senere!!! Pappa hadde ikke sagt noe til noen, verken mamma eller soesteren min! Hemmelighetfulle menn!

Skrevet

KJEMPEROMANTISK!

Har ingen stor historie rundt det, men...

Pappan min lever ikke, slik at min nåværende ektemann ringte hjem til mamma og spurte. Slik fikk hun vite om giftemålet:0)

Skrevet

sambo fridde etter 3 uker.. vi hadde kjent hverandre flere år.... men han hadde ikke møtt mamma og pappa... han var litt skremt av pappa tror jeg, så han snakket faktisk med mamma han.... om han fikk lov liksom.. mamma hadde blitt litt sånn "selvfølgelig, er det noen som spør om det lenger liksom"...

hehe

klemzer fra

Skrevet

Samboeren min fridde først han. Så kom han på at han kanskje skulle spurt pappa. Da ringte han og fortalte hva han hadde gjort og sa sånn: " håper det er i orden for deg..." Bedre sent enn aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...