Gå til innhold

Boktips!


Spira

Anbefalte innlegg

Annbefaler særlig dere som er nye i prosessen å lese boka:

"Vi ønsker oss barn" av Zita West.

 

Her er omtalen bak på boka:

"Førsøker du å bli gravid for føste gang, eller vil du vite hvordan du kan få mest mulig ut av fruktbarhetsbehandlinger? I denne boken forklarer Zita West hvordan du kan øke sjansene fine mest mulig for å bli gravid. I tillegg får du råd og tips om de ulige valgmulighetene innen assistert befruktning. Her finner du en kombinasjon av kosthold, lett trening og vanlige og komplementære behandlingsmetoder som kan hjelpe deg gjennom de ulige stadiene i naturlig og assistert befrukning. Forfatteren Zita West er jordmor og spesialist på områdene ernæringsfysiologi og akupunktur. Hun driver en klinikk i London og har hjulpet utallige kvinner til å bli gravide."

 

Jeg synes det var mye interesant å lese her, og annbefaler den på det varmeste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest den. Synest halvparten av det som skulle være fakta i boken fremstår som bare "bøss".

 

Men jeg har hentet mye info når det gjelder vitaminer, kosthold, trening, livsstil og ja -fra den boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva koster boka, sånn ca, og er det noe som bokhandlern har, eller skal den betilles?

 

Jeg skal hjem til Norge i påsken, og hvis jeg skal ha boka vil jeg gjerne ha den på norsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva den kostet jeg, men tror det var et sted mellom kr 200-300. Den er gitt ut av N.W. DAMM & SØN og har følgende nr.

ISBN 82-04-08566-4. Jeg fant den i en bokhandel, men du kan sikkert bestille den på nettet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...