Gå til innhold

Oktober: Omsider fått ca termin og hørte hjerte :o)


sajam

Anbefalte innlegg

Etter mye om og men og att og frem, ble datoen satt til 8. oktober. Litt kjekkere det enn den beskjden mellom 5. og 10. en gang.

 

Var på kontroll hos legen i går og jeg hørte hjertelyden :o) Det er bare så utrolig deilig følelse det. Dette er tredje barnet mitt, men jeg ble like "tussete" nå som første gang på de to andre. Hun måtte lete litt, jeg sa at hun burde prøve ganske langt ned og da fant hun et hjerte som banket som bare det :o)

Gleder meg kjempe masse til neste kontoll, men det er jo så leeenge til! Skal til jordmor 8.mai og har fått time til UL 11.mai, så mai mnd blir en fiiin mnd :o)

Dette er så hyggelig altså :o) Føler meg litt mer "gravid" nå som jeg har hørt hjerte. Men jeg syns ting går så trekt til å begynne med, er jo baaare 13 uker på vei jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har termin 8. oktober, så er du 14 uker i dag! :)) Grattis med ny uke :)

 

Kjekt å høre hjertelyden, ikke sant? Jeg har også hørt den i dag, og føler meg som du også mye mer gravid nå , hi hi

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaa!!! Går helt i surr med detta uke systemet jeg, enda jeg burde kunne det igrunn :o) Ettersom det er mitt tredje svangerskap...

Takk takk i hvertfall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bursdag 7 oktober og har termin 11 oktober =)

 

Fikk høre hjertelyden til den lille babyen på onsdag, verdens mest underbare lyd!! Skal på ul 8 mai, vi gleder oss masse til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...