Gå til innhold

Melder meg inn her etter MA..


"spirevipp"

Anbefalte innlegg

Hei alle prøvere:)

Hopper inn her fra nov klubben..UL viste nylig at hjertet til bitteliten hadde sluttet å slå i uke 10. Så utrolig trist:(

Venter nå på den berømte TR og med friskt mot mot 1 pp!!!

Håper alle her snart får en liten spire i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist spirevipp. Men det høres ut som du har holdt motet oppe. Det er kjempefint:) Jeg skal krysse fingrene for at tr kommer fort på besøk til deg. Lykke til videre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist spirrevipp.Håper det går bra med deg og at du slipper å vente lenge på en ny mulighet:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen tilbake selv om det er under triste omstendigheter.. Håper TR er snill med deg og kommer snart!!! stor klem fra Loise77 :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var leit. :-( Håper TR kommer raskt tilbake og at du slipper å vente leneg før det er en ny spire på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, så utrolig trist... sender deg en stoooooor trøsteklem, håper du snart er gravid igjen... Lykke til og god påske :-) (selv om jeg vet den sikkert ikke blir blandt de beste...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake!!! Jeg er også tilbake etter SA på søndag som var... Fikk beskjed om at jeg bare kunne prøve igjen med én gang, så jeg skal snart begynne med EL-testing...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at det var best å vente til etter 1 mens med å prøve på nytt, men ser litt forskjellig rundt. Har jo ikke lyst å vente.. Noen som vet? Er det feks økt risiko for ny SA/MA med å ikke vente? Eller anbefales det fordi kroppen får nullstilt seg og det blir lettere å regne termin???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett det er fordi man får en liten pause og at det blir lettere å regne termin. Jeg velger å følge min egen kropp, dvs blir jeg gravid nå (før første mens etter sa), så vat det vel meningen at jeg skulle bli gravid igjen kjapt. Dersom jeg ikke blir det - vel, så prøver vi igjen i neste pp :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også valgt å følge min egen kropp. TR kom tilbake i går, litt mer enn 4 uker etter SA (i uke 11) så jeg velger å tro at kroppen min faktisk trengte en liten pause. Var ganske sliten i noen uker etterpå, men nå er endelig energien begynnt å komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en MA selv for en stund siden. På sykehuset var de veldig påpasselige med å understreke at jeg måtte vente minst TO - helst tre - sykluser, men ser at det er veldig mye forskjellige svar ute og går. Legen min bl.a. mente at det ikke var noen grunn til å vente. Også mange som sier at man er ekstra fruktbar like etter en MA/SA. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...