Gå til innhold

Hva har jeg gjort?!


gutt,født i januar

Anbefalte innlegg

Sitter med ekstremt dårlig samvittighet. Må bare lette hjertet mitt her jeg. Jeg hadde vist at jeg var gravid i ca en uke, tror jeg ,før jeg begynte å blø. (Har hatt friskt blod, ingen klomper ol.,) Tenkte at nå har jeg en sa, og fortsatte som før. Har vært på jobb hele uke (ikke i dag da). Jobber som sykepleier og har mange tunge løft og en fysisk krevende jobb. Har også hatt endel smerter, så jeg har tatt endel smertestillende. I går på jobb merket jeg at jeg fikk ordentlig vondt hver gang jeg løftet og forflyttet pasienter. Tenkte plutselig på at kanskje jeg skulle hatt tatt det med ro. Det kan jo bare være at jeg har en blødning og at det ikke er en sa! Det vet jeg jo ikke før jeg får sjekket det. Har fått time hos lege i dag, det skal bli bra å finne ut av hva dette har vært.

Tenk hvis dette går galt fordi jeg ikke har tatt det med ro. Må også si at blødningen startet etter en utrolig slitsom helg på jobb, med mange dårlige pasienter. Tenk hvis jeg nå mister en jente eller en gutt bare fordi jeg ikke innså alvoret!

Huff dette ble langt, men måtte bare få det ut. Skriver nok et innlegg etter at jeg har vært hos lege.

Ha en god dag alle dere!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Snille Menno!

 

Det er helt normalt å legge skylden på seg selv etter sa. Jeg gjorde det samme og min historie ligner på din, bortsett fra at jeg var student og stresset noe voldsomt foran eksamen.

 

Jeg småblødde litt i ei uke, men fortsatte eksamensmaset for det. Følte at jeg ikke hadde noe valg – jeg var jo nødt til å stå til eksamen. I etterpåklokskap hadde jeg nok tatt det med ro, men nå ble det som det ble.