Gå til innhold

Hva om jeg bryter ut ????


*Babylengsel*

Anbefalte innlegg

 

Har tenkt mange ganger,enn visst jeg ombestemmer en stund etter at jeg har startet nedreguleringen? Hva skjer da ?

 

Tenk om jeg får kalde føtter,bivirkninger og vil bare "ut av dette"?

 

Kan man bare slutte ?

 

Får jeg noensinne ny sjangse og starte behandling????

 

Huff,har så mange tanker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei du :-)

 

For det første... Du kan nok ikke bare slutte på dagen. Du må gi beskjed til klinikken om at du ønsker å avbryte, så forteller de deg hva du skal gjøre deretter.

Du kan avbryte behandlingen om det er det du ønsker og du får tilbud om nytt forsøk når du føler deg klar igjen. Ikke vær redd for det. Du bestemmer selv hva du vil gjøre når. Ok?

Ingen kan tvinge deg igjennom dette, vet du.

 

Men prøv å ikke tenk sånn. Tenk at det er du som bestemmer og du gjør det du vil og når du vil.

Men først nå så prøver du og ser hvordan det er og hovrdan du reagerer på "alt".

Jeg grudde meg jeg også, men når alt kom til alt, så gikk det som en lek. Ingenting å kvi seg for i det hele tatt, det mener jeg.

Jeg ruger nå¨på 2. forsøk.

 

Og tenk på hva du har å vinne når alt er over, tenk på babyen din :-)

 

Vær positiv og gå på med friskt mot nå.

Begynn og se hvordan det går.

For hver dag som går, så er det en dag mindre å vente...

 

Lykke til!!!!!

 

Klemmer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk helt ening med ivf her. Prøv å fokuser på gevinsten her.

Du har faktisk alt å vinne, ingenting å tape. Tenk på savnet du kanskje vil føle hvis du bestemmer deg for å bryte ut. Please ikke gjør det.

Heller bruk disse sidene aktivt, så skal vi alle her ikke backe deg opp og støtte deg på veien, alt det vi bare kan. Det er alle flinke til her inne, motivere og støtte hverandre. Kanskje fordi det er bare her inne vi treffer folk som helt forstår hva det vil si å gå gjennom ivf/ icsi. Det er en tøff prosess helt fra start til slutt, men absolutt verdt det.

Tenk på babyen din.........

 

Lykke til.

 

Mange klemmer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...