Gå til innhold

Så begynner 5 pp...


Gjest

Anbefalte innlegg

Joda, filletanta dukket opp i dag tidlig, punktlig og presis som hun pleier...

Så hva gjør jeg nå..? Jo, innstiller meg på ny pp, og venter på at motivasjonen kommer tilbake, for det vet jeg at den gjør når tanta har dratt sin vei... ;o)

Spådamene fikk ikke rett, men heldigvis la jeg ikke så mye i det.

Hadde veldig hodepine i dag, så det var faktisk litt delig å kunne gå og putte inn ett par Ibux med god samvittighet.

Nå skal jeg også fortsette med oppussingsarbeidet mitt, så har jeg også noe å fordrive tiden med, og holde tankene opptatt med.

Trøster meg også litt med at nå blir det ikke ett barn født så sent på året i alle fall (akkurat som det er noen trøst...).

 

Masse lykke til til dere andre som ennå går i spenning eller som snart gjør det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neiiiii, så dum tante du har!

Men godt at du ikke lar deg psyke helt ut. Det er liksom litt tungt med en gang, så må man bygge seg sakte men sikkert opp!

Jeg er på dag 9, hadde sex dag 5, 7, skal ha i kveld, og holde det gående! Puh, det er et strengt sjema, men jobber jo for en god sak!

 

Var på min yngste datters foreldremøte i går. 3.videregående.

Satt der og tenkte at hvis jeg får barn i 2007, så er jeg 65 når den er russ! Uff, det er jo litt drøyt egentlig!

 

Nå skal jeg dure avgårde, skal i politiavhør pga den hundehistorien!

Synes det er rart de bruker så mye ressurser på en sånn sak, skulle tro det var viktigere ting å ta fatt i....

Er du hjemme i påsken foresten? Blir nok litt stille her inne!

 

Have a nice day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fille-tante, det er det hun er. Men, er jo glad vi får henne og da, er jo et tegn på eggløsning og fruktbarhet. Misunner ikke de som venter måneder mellom hver mens.

 

Jeg har heller ikke tro på denne mnd, så da satser vi på babyboom for oss her inne i jan/febr. Har ikke veldig lyst til å måtte prøve i all evindelighet, kjenner at dette tar mye fokus og energi. Men, der er jo litt spennende og...

 

Lykke til med oppussingen da, sikkert moro å se forandring og at det du bruker energi på gir resultater.

 

Ellers er det vel en strålende dag i Ålesund i dag også. Ønsker deg en riktig god påske :-) Jeg skal være hjemme og jobbe, så blir vel å se litt innom her i påsken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkka-kjærring den tanta gitt :)

Men trøst deg med at det er bedre hun kommer enn at hun uteblir som hos meg..!!Etter vanlig syklus å dømme skulle jeg hatt ikm den 27 mars,men tanta uteble...Har ikke kommet heller.Sansynligvis har jeg hatt el senere enn antatt(har ikke testa denne pp),fordi jeg ikke var hjemme med min kjære når jeg skulle hatt el..Men om den var litt forsinka som det kan se ut for,så har vi hatt mase kos...så jeg håper og håper..Tanta kommer i allefall ikke..

Godt du ikke er helt i kjellern over tantebesøket da,men forhåpentlig kan du være en av dem med en liten januarbaby i armene neste år..Lykke til med babylaginga-og god påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit, ia69 - jeg ble kjempe trist når jeg leste det, men du klarer jo selv flott å holde motet opp og se på de "positive" sidene ved å få besøk av tante. Vi resier på psåkeferie om 1 time, men jeg måtte bare inn og se om det var noe nytt. Her fra er det intet nytt. Mensmurringer kommer og går - hadde mye murring i formmidags, men fortsatt ingen spor etter tante. Så kan jeg intet nytt er godt nytt denne gangen....? Ja, ja - må få pakkket ferdig nå og er ikke tilbake på disse sidene før over påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei horatio =)

 

Herregud for noen idioter!! De anmeldte deg altså... En skulle tro at politiet hadde viktigere ting å holde på med ja..

Hvordan gikk det da? Du var vel forferdelig nervøs kanskje? Uff...

 

Jeg skal være hjemme for det meste i påsken ja, så jeg blir vel her inne jeg også.... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan ia 69

 

Ja det er jo no dritt da, men du har en utrolig positiv holdning da, og det kommer godt med. Du får jo ikke gjort noe likevel så da er det bare å nyte et glass vin eller to, og satse på neste mulighet. Tror det er kjempelurt å gjøre de tingene man ikke kunne gjort hvis man var blitt gravid......

Men jeg må bare spørre hvordan er det å jobbe på nyfødt intensiv, blir du helt babysyk av det eller, blir det et skille mellom privat og jobb??

Jeg får vel ikm i morgen, så kanskje jeg skal prøve samtidig med deg neste runde..........ja forstå meg rett da.

 

Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun står der og lurer og så dukker hun opp. Så dumt, dumt. Men som sagt, det er et godt tegn på fruktbarhet og helse at hun kommer når hun skal. Jeg önsker deg en behagelig weekend og mange positive tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gyda =)

Ja vi må slå følge neste runde =) Vi får satse alt da!!!!... igjen...

 

Jeg skiftet jobb for nesten ett år siden. Hadde lyst til å prøve å jobbe innen psykiatrien, så nå er jeg i rusomsorgen. Litt av en forskjell!!! Men jeg stortives.

Tar likevel en og annen ekstravakt ved nyfødt intensiv, og jeg merker nå at det kribler på en helt annen måte nå ( da jeg jobbet der fast var før jeg begynte å prøve, eller å tenke at jeg ville ha flere..) Får nå lyst til å klemme bebisene inntil meg og snuser i meg den deilige babylukta som er så herrrrrlig =) Jeg blir i alle fall ikke mindre babysyk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da ia69, den tanta er ikke morsom mot deg nei! Vi får trøste oss med at det blir januar vi nå da...dersom jeg lykkes denne gangen tror jeg det blir 2. januar...(spørs om ikke det blir desember likevel på meg da...)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...