Gå til innhold

April: Øve øve øve


Lineberta :)

Anbefalte innlegg

Sitter her å øver på en sang jeg skal synge i bryllupet til venninnen min neste helg...Angrer litt på at jeg sa ja til det,men etter ett par glass med vin går det sikkert strålende :) Det er en overraskelse til brudeparet,så det er vel derfor jeg gruer meg slik..

80 gjester hjelp hva har jeg sagt ja til :)

 

Skal heldigvis synge sammen med broren til brudgommen,men vi har jo ikke øvet sammen enda.. Kanskje vi får tid til det i påsken..

Det er en gammel låt, Stumblin`in med Chris Norman& Susi Quatro...

Sitter her å synger å koser meg mens Emilie sover:)

 

Elsker å synge det er jo så gøy.. Sang til min kjære søster i hennes bryllup hvor jeg var forlover. Laget en sang istedet for tale,men det var med stor klump i halsen jeg sang da:)

 

Ønsk meg lykke til jenter om at det går bra neste helg ;)

 

Klem fra en nervøs

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå så spennende!!!!

Masse lykke til!!

 

Kanskje det er du som skal få synge i bryllupet vårt da, skal bare ha sangen Halleluhja!

Itte no problem den vel;O)

 

klem¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig da. Det kommer til å gå så greit så, ikkenoe å grue seg til. Min venninde gjorde det samme til mitt bryllup, det var litt falskt, men artig gjort. HUn var også kjempe nervös så det syntes laaang vei hehe.

 

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til du, synes det er imponerende med folk som tør "hive seg utpå" :-)) (hadde ikke vært meg....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra så! Typisk å si ja til sånt når det er lenge til og når det begynner å nærme seg så angrer man. Men da er det for seint og det går alltid bra!!!

 

Lykke til på lørdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...