Musefletta Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Har en babyfon som vi ikke er fornøyd med i det hele tatt. Har arvet den, så har ikke betalt noe for den heldigvis. Hørt at phillips har en bra en. Noen som vet? =)
Musefletta Skrevet 7. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2006 Glemte forresten å si at det er viktig at man kan være et godt stykke unna, før den mister signalet. Twig, hvordan er det med supernovaen? =)
2 Gullunger Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Supernova. Hadde først en billig som vi kjøpte på salg på Obs. Den var bare noe drit... Bestemte oss for å kjøpe ny for å få noe å stole på, det ble en Supernova, - veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 Jeg vil anbefale deg en enkel walkie talkie med stemmeaktivisering. Vår kostet 349 på Elkjøp og funker veldig bra! Kan brukes til noe gøy for barna etterpå også : )
Anonym i dag Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Jeg vil anbefale Super Nova, endte opp med den vi også, etter og ha prøvde en billig en fra barneverden + en type walki talki, som man ikke kunne stole på.
gunn marit Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 Jeg vil ihvertfall ikke anbefale Supernova Vision (med kamera)! Samboern syntes at den var så tøff (litt fiksert på tekniske dupeditter), men viste seg å være helt ubrukelig. For det første er batteri-kapasiteten helt elendig, den skurrer for den minste ting (tålte bl.a. ikke at naboene installerte trådløst nettverk eller at vi brukte blue tooth på mobilen) og den er alt for stor og klumpete til å ta med seg noen plass. Flere ganger sluttet den å virke uten å si ifra (hverken noe piping eller skurring), så tuppa lå ute i vogna si og hylskrek mens vi var inne og trodde hun sov! Kjøpte en vanlig Supernova etterhvert, er kjempefornøyd med den! Har lang rekkevidde og nok kanaler.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #9 Skrevet 7. april 2006 jeg har philips sin babycall. Kjøpt for rundt 500kr på var det biltema mon tro. Den er ikke all verdens men funker nå sånn passe. Bruker den når jeg er i kjelleren. Hadde nok ikke kjøpt den en gang til ,nei, men den er helt under middels. Skurrer litt.
Dua :o) Skrevet 7. april 2006 #10 Skrevet 7. april 2006 Hei! Jeg bruker supernova, er kjempe fornøyd. bruker den både hjemme og på hytta. sitter ut av og til på hytta og har den med meg da....er inne og sjekker av og til selvsagt men den har vært pålitelig til nå ihvertfall....
trollmor:) Skrevet 7. april 2006 #11 Skrevet 7. april 2006 Vi har også supernova og er fornøyd med den. Er på tilbud innimellom, på baby shop bl.a.
vanillaface Skrevet 7. april 2006 #12 Skrevet 7. april 2006 Vi har en som heter prima nova vi da! Vet ikke hva som er forskjellen. Den kostet 999,- på babyshop. Den er fin, oppladbar og greier
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 7. april 2006 #13 Skrevet 7. april 2006 Har Baby Nova, og synest den er veldig bra :-) har ikke hatt noen problemer med den, tulla er et halvt år nå. Tror ikke den kostet mer enn 500 kr ca
Twig Skrevet 7. april 2006 #15 Skrevet 7. april 2006 Er ikke helt sikker på hvor langt den går, men mener å huske at den nådde veldig langt.. den er også best i test, sist jeg sjekket hvertfall
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #16 Skrevet 7. april 2006 Har hørt om flere som er veldig misfornøyd med supernova pga dårlig rekkevidde....
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #17 Skrevet 7. april 2006 Super Nova har veldig bra rekkevidde, iallefall til det den skal brukes til. Kan ikke ta den med i butikken akkurat, men hvem skal vel det?! Vi har den og ville ikke hatt noen andre. Den er verdt sine kroner.
*Ulrikke* Skrevet 7. april 2006 #18 Skrevet 7. april 2006 Vi har en Philips, tror den heter 479. Kjempefornøyd!! Med "vuggesanger", lys og sånn at du kan prate til barnet hvis det tar litt tid før du kommer... Anbefales!
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 7. april 2006 #19 Skrevet 7. april 2006 vi har philips, og den er grei nok, men han er ikkje trådlaus slik som super nova. Så når guten ligg ute i vogna og søv må anten alle dører stå på vid vegg så eg høyrer han, eller så må eg slepe ut eit monster av ein skøyteleidning. Så eg må tilstå at eg ynskjer meg super nova, ja...
Becky 24.07.06 Skrevet 10. april 2006 #20 Skrevet 10. april 2006 til *ulrikke* Vil ha en slik phillips. Hvor får jeg kjøpt den. Leter og leter , men finner ikke.Er den dyr?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #21 Skrevet 14. august 2007 Ville klart meg uten, god trim å gå frem og tilbake for å sjekke om barnet har det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå