Gå til innhold

Hei damer - her er min teori:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leser på 1. tri at mange skrivet at de ikke hadde så mye sex den pp de ble gravide. Noen hadde bare sex i forbindelse med EL, andre bare annen hver dag - og noen enda mindre enn det igjen.

 

Tror at noe av forklaringen på at en del av oss ikke blir gravid rette og seltt er at vi har for mye sex... Vet det høres rart ut, men det er klart at har mann mye sex så går det ut over sædkvaliteten, og da er det bare salt-suppe igjen i pungen til slutt.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe.. må nesten le litt av dette innlegget.. "saltsuppe igjen i pungen tilslutt?" hehehe

 

Men for å si det sånn: det er helt sikkert sant.... men syntes det var en morsom formulering...

 

Regner med at grunnen til at det tar litt tid for mange er for at det blir en del stress med EL-tester, Sex på dag 10, så annenhver dag osv.. det blir kanskje LITT mye stress rundt det noen ganger..

 

Men hva vet vel jeg?

Jeg er kun inne i min 2.pp, så jeg skal ikke si noen ting jeg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rart det....

 

Den ENE måneden jeg var sååååå drittlei av alt dette babygreiene og glemte nesten ut å ha sex - men klarte å ha sex 3-4 ganger før EL. Annenhver dag....og tenkte ikke mer på det fordi EL testene slo ikke ut og tempen var lav - så skjedde det..

Var opptatt med så masse annet....

 

Men nå vet vi at i jan-feb så ble sæden til sambo skiftet helt ut. Første test var veldig dårlig - neste test i februar var betraktelig bedre.

Så jeg tror det var grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan stemme det, de gangene jeg var gravid hadde vi sex sånn ca hver tredje dag for hadde ikke tid... hmm... denne syklusen hadde jeg pos el test dag 17 og 18 så neste syklus tror jeg ikke jeg gidder å begynne dag 10, tror dag 12 er bedre ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...