Gå til innhold

Team husmorgjengen, fredagsrapport.


<¤>Wildrose<¤>

Anbefalte innlegg

Hei, hvordan går det med dere da?

 

Jeg har vært syk denne uka, så da har jeg ikke trimma, skeia ut i maten og ikke gjort så mye i huset heller. Resultatet er 0,2 opp.

Nå satser jeg bare på å holde meg frisk i påska så jeg får gått litt tur. håper på å ikke gå opp mer en 0,5 i påska (blir jo litt mer god mat da enn ellers)

 

God påske til dere andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!!

 

Jeg har gått ned 1 kilo!! endelig, hee hee. har vært flink til å rydde i huset, gått noen turer med vognen, spist sunt ( untatt i går...fikk vite at vi ikke har fått bhg plass, da var det sjokolade´trøst´) ha ha...

 

God bedring og god påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei . Her er 3 av barna sjuke,jeg har virus,mannen har virus og 1 barn er friskt =) Så lite tur denne uken,men husarbeid det gjør jeg alltid.

Vekten står stille. Har trøste spist sjokolade og brus fy fy fy fy vet det men......bedre lykke neste uke=) Lykke til =) Forresten vant Jentene Sting cupen forrige helg =))=) Stolt trener!!! Riktig god helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god fredag :)

 

Denne uken har jeg gått ned 0.5 kg. Er ikke helt fornøyd, men det får så være.... Har startet opp med trening på helsestudio igjen denne uken, har hatt permisjon pga svangerskapet. Herlig å være tilbake igjen. Utenom så trener jeg hjemme, går turer og gjør husarbeid. Blitt litt flinkere til å spise oftere. Prøver å spise etter at jeg har gitt lillegutt på 3 mnd mat, han spiser hver 3.time så det passer jo bra for meg også. Mitt problem er at jeg glemmer å spise...

 

Så jeg er vel egentlig fornøyd med uken som gikk, men nå står påsken for tur og da spørs det vel...... hehe, men vi må jo kose oss av og til.

 

God Påske, jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...