Gå til innhold

Hva kalles det når...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det kommer blod på papiret når jeg tørker meg? Spotting? Hadde det slik da jeg var gravid forrige gang også, men da ble jeg sykemeldt de 3 første mnd. Nå er jeg kanskje 5-6 uker på vei og det har i den siste uken kommet rødt sammen med utflod når jeg har vært på do. I går kveld kom det rødt utenom utflod, om dere skjønner hva jeg mener...Det er jo ikke mye, men det er litt.

 

Er dagmamma for en 1 åring i tillegg til jeg har en ettåring selv. Er så redd for å "overanstrenge" meg når det gjelder løft og slike ting. Iallefall nå når det kommer litt blod ut. Skal til legen over påske. Burde jeg si mammaen til dagbarnet at det er sannsynlig at jeg blir sykemeldt over påske pga spotting? Sist gang så ble jeg sykemeldt med en gang, men da hadde jeg en MA tidligere...Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm,vanskelig å si men tror kansje du burde tatt en tlf til legen med en gang..er jo ikke sikkert at det er noe galt,men kan jo være godt å finne ut hva det er sånn at du slipper å bekymre deg.. jeg spurte om sånne ting da jeg var hos legen og hun sa at det var faktisk vanlig at mange blødde men så lenge det ikke kom mye,friskt blod så var det som oftest ikke noe galt..men med tanke på at du har hatt en MA så ville jeg ringt legen..masse lykke til og håper alt går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...