Gå til innhold

JIPPI da var jeg over hit:)(ja enda en, hihi)


NuttaMi*med 3 små:)

Anbefalte innlegg

Har vært og kikket her en stund nå men endelig er det her jeg skal titte inn først når jeg logger meg på:)Kjempedeilig...har ventet lenge nå, for ble satt tilbake 1 mnd på UL så føler jeg har gått såå lenge...Heldigvis er alle enige at terminen er feil så blir satt igang om jeg ikke har født før den...det er godt å vite, gikk nemlig et stykke over med første...

 

Litt om meg da? Jo er i mitt 24år, har ei jente på 17mnd (snart 1,5år wow) og samboer er svensk... Vi bor i Vestfold der jeg kommer fra.... Jeg studerer og koser meg hjemme med tulla mi...

Vi venter ennå ei prinsesse i månedskifte juni/juli....spennende å se når hun dukker opp til slutt:)

Idag drar vi på påsketur til svigers i sverige...skal vær der lenge så rekker både en tur til tyskland(han er fra skåne så bare å ta båt dit) og en tur til københavn...Tar med meg den bærbare så kommer nok til å titte innom de fleste av dagene...

 

GOD PÅSKE alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, og velkommen hit! det hørtes ut som en koselig påskeferie, men det er vel kanksje mulig du styrer unna svinesund på skjærtorsdag???

 

Kos deg her inne, og kos deg med siste runde av svangeskapet!

 

vi snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Nuttami* + nutte i magen

 

jeg var like glad som deg for litt over en uke siden, deilig å ha kommet så langt ja:-) I dag har jeg 2 1/2 mnd igjen, helt uttrolig hvor fort de siste 6 mnd har gått:-)

 

lykke til videre og jeg håper du får en fin tid her på 3.trimester:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til oss:) Kom hit selv for en uke siden, synes tiden går fort nå asså!! Er jo ikke lenge til før vi får møte vårt lille barn:o) Lykke til videre da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...