Gå til innhold

April: Bare ei uke igjen (forhåpentligvis)!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Nå er det knapt ei uke igjen til terminen. Håper jo ikke å gå over tiden. Da virker det plutselig så lenge til. Noen andre med termin rett rundt hjørnet her?

Jordmor sjekket meg på onsdag, og sa at det ikke kom til å skje noe de tre- fire første dagene. Så da kan jeg bare slappe av og samle krefter noen dager til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei..

Jeg har termin om 7 dager..Blir litt frusterert over alle som føder nå..Så mange som sniker i køen.Hehe..

Jeg tror ikke jeg føder før termin, men min mann tror det kommer til å skje på mandag, så vi får se..

Men det er så mange som snakker om stripping og tøying..Du skriver også at jordmor har sjekket og sier at det ikke kommer til å skje noe de første dagene.

Jeg har ikke blitt sjekket eller strippet eller noe som helst..Leste til og med en som hadde 3 uker til termin og ble strippet.Jøss tenkte jeg da...Hvorfor har ikke jeg oxo blitt det:) hehe..

Venter og venter..Drømt i natt at JM sa at nei her kom det ikke til å skje noe på 6UKER..hehe..jeg våknet ganske svett da ja, vente så lenge? hehe..

Begynner å bli klar som et egg...Nå er det på tide å møte den lille jenta som jeg har bært under hjerte i snart 9 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin om 7 dager jeg oxo...og håper han kommer snart:) HAtt mensmurringer i 3 dager nå, men det kan man vel gå lenge med..Har heller ikke blitt strippet eller blitt sjekket modniga. Jm sa at det tar hun når jeg er på overtid....som jeg håper jeg slipper:)

 

Lykke til da jenter....nå gleder jeg meg til og møte min kjære lille Kasper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin på Lørdag. Var til lege i dag. Hodet ligger langt nede, men var bevegelig, er jo skjelden det fester seg andre gangen, så hvem vet, kanskje noe skjer snart? Vi venter i spenning. Jeg er klar som bare det. Det presser skiikkelig nedover nå, så kanskje det er et tegn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde termin på laurdag, og sitter her fortsatt. Skulle bli strippet i går, men jordmora merket at eg ikkje var moden nok så ville ikkje tøye så mykje der inne, og hodet var plutseleg blitt bevegeleg igjen. Så eg må nok belage meg på å gå både 1 veke og litt til. Men håper at barnet er her om 2 veker, for da er eg godt over termindato. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...