Gå til innhold

Heisan ia 69!!


3 gang

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Du har vel ikm om et par dager nå, jeg er så spent på om du lykkes dennne gangen, det hadde jo vært så moro.!! Tenk for en påskegave da!! Ja jeg blir ikke ening med meg selv om jeg skal prøve denne mnd eller vente en til, gifter meg nå snart, men jeg rekker unasett å få med meg utdrikkningslaget før en el igjen, høres jeg litt smågal ut eller:::::::.

Jeg venter mensen den 9 jeg også, og jeg vet den kommer for å si det sånn.

 

Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på her jeg... Er så spent på om tanta holder seg unna ia69! Du har vel ikm i dag, og synes jeg leste at du lurte på å teste i dag, evt. i morgen.. Venter spent på en oppdatering :-)

 

Og til Gyda; klart du må få med deg utdrikningslaget, er jo ikke hver dag en gifter seg. Og det kan jo være koselig å kunne drikke vin og ikke tenke på annet enn seg selv og sin kjære på selve bryllupsdagen også da :-) Men, så er det utrolig koselig å bli gravid også da, en vinn vinn situasjon uansett kanskje... Uansett, lykke til med utdrikningslag, bryllup og babylaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Hyggelig at dere tenker på meg =)

Som dere ser jeg har skrevet som eget innlegg, så kom den fordømte tanta....

Viss jeg var deg Gyda, så ville jeg ha begynt prøvingen nå jeg. I tilfelle du da blir gravid, så er du jo ikke komt så langt på vei til bryllupet at du har fått så mye symptomer enda.

Dessuten finnes det mange gode alkoholfrie drinker også!!

Tror du hadde hatt en MINST like flott dag, om du visste du hadde en spire i magen =)

 

Lykke til med det du måtte bestemme deg for =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...