Gå til innhold

Er 11+1 i dag og akkurat kommet hjem fra UL :)


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Og gjett om jeg er forelsket!! Inni magen min lå det en bitteliten baby og sprellet!! H*n var så aktiv og vinket og veivet med begge armene og hjertet slo akkurat som det skulle!! Sukk... det er ikke noe annet enn et lite mirakel :))))))

 

H*n var drøye 4 cm lang, men det var litt vanskelig å få målt sa legen for den lå litt bøyd og var fryktelig aktiv :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da:-) Gleder meg til jeg skal på UL, blir ikke før etter påske.

 

Og ja, det er et lite mirakel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei cat78!

var du på privat UL eller?

Jeg har akkurat bestilt meg UL til etter påske! er i uke 11 nå og er så spent!

gleder meg masse!

vil være i min 13. uke ved UL, er spent på å se, fikk du med bilder fra din UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig gøy! Jeg og har også vært på ul i dag. min bebis var 4,2. og jeg er og sikkelig forelska!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gullet-mitt

 

Ja var privat og slapp med utvendig :)

Du som kommer til å være i din 13. uke kommer jo til å se enda mer sikkert. Jeg har jo akkurat begynt på min 12..

Men det var så fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å se at alt er ok. Og ja, kjærlighet ved første blikk tror jeg på!! Snålt at det ligger en baby der ennå så liten den er. Så nå er det bare å glede seg til den vanlige UL og evt. 3D. Tenkte å bestille til uke 12 og gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så gøy! Flott at alt så bra ut:)

Jeg var også på UL i dag, 9+1 og nurket var 2,4 cm langt. Så utrolig flott å se armer, ben, dunkende hjerte og en liten navlesnor!!!!

God påske, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, Cathrine N.....Det er en stor opplevelse å være på ultralyd.Var nylig på ultralyd selv, men er i uke 8, da...Vi så en liten klump og et hjerte som dunket. Gleder meg til å komme lenger på vei selv.

GRATULERER SÅ MYE!

Så artig at vi nesten har termin samtidig. Hvis du lurer på hvem jeg er så gikk vi på barneskole sammen på Skedsmo.

 

Vi snakkes!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset veldig på at du skrev Cathrine N.. Men har byttet etternavn :)

Har N som mellomnavn da..

 

Kan jeg få et hint om hvem du er?? (Eller har du bare byttet nick siden sist jeg skrev med deg?) Ble jo nysgjerrig jeg nå siden du vet hvem jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er vel!

 

Har veldig lyst til å ta privat ul, men tror kanskje jeg skal drøye det til etter påske for å se mest mulig. Når påsken er over er jeg i 12. uke - jippi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er vel bedre enn UL:) Forelskelsen er fullkommen etter noe sånt! Var også på UL onsdag, herlig å se aktivitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei svanine!! Helt suverent å ta ul i uke 12, for da ser man så godt at det er et lite foster. Smeltet helt der jeg lå. Kunne se at den vinket med armene å alt... så vent til etter påske du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har skrevet sammen en gang tidligere for leenge siden. Hadde da et annet nick...Vi gikk sammen på barneskolen på Åsenhagen.

Morfar drev søndagskole da vi var små. Han døde forresten 11. mars. Veldig trist, men jeg trøster meg med at han ble 88 år og fikk et langt liv, og at han hadde mye sykdom på slutten.

Vi to var jo likssom "søndagskolelærere" vi også...Husker du meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, husker deg godt!! :))

Ble bare litt forvirret når du byttet nick. Gratulerer med nummer 2 da!!

Trist å høre om morfaren din, men det er jo som du sier, han fikk jo et langt og rikt liv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten! Det er virkelig en stor opplevelse å få sitt første barn...Det er tøft men det gir også mange gleder.

Jeg vet nå litt mer hva jeg går til denne gangen, og er nesten like spent som sist gang. Det blir 5 år mellom mine barn.

Har endelig fått fast stilling rett før jeg fant ut at jeg var gravid, så er lykkelig for det.

 

Gratulerer med jobb for deg også, leste et sted at du hadde fått deg jobb i Oslo. Vil du fortsette i den etter barseltiden?

 

Lever dine besteforeldre ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare Bestemor igjen, som er mammas mamma. Hun lever i beste velgående, men begynner å bli veldig gammel.. Hun bor fortsatt hjemme i huset sitt da selv om hun fyllte 94 i februar :)

 

Ja, jeg jobber på helsfyr med ansvar for sentralbord/resepsjon og kommer til å gjøre det frem til permisjon. Fint at du fikk fast jobb først også da. Er jo veldig greit det når man skal ha barn!

 

Blir stas å bli mamma ja. Gledet meg til det lenge!! Men er nå litt gammeldags jeg da, så måtte først finne drømmemannen og gifte meg først! Så nå blir lykken fullstendig :o))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...