Anonym i dag Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Hei, er det noen modne mødre som er interessert i treff på Jessheim e.l. Jeg er nyinnflytter her oppe og ønsker å komme i kontakt med andre som går hjemme. Jeg har en gutt på snart 5 mndr.
mian Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Hei igjen Gunnda c",) Ja, vi får vel til et treff rett over påske? Sikkert fler av oss!
Gjest Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 hvor henne på romeriket tenker du på? jeg holder til på nes...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Se under innlegget "Finnes det noen" litt lenger ned på siden, så ser du hvor vi bor:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå