Gjest Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 noen som vet hva det heter og hvor man får tak i et sånt apparat til å finne ut hvor takbjelkene ligger under takplatene?
Gorgonvaktmester Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Det heter stenderdetektor, og du kan kjøpe bl.a. på Clas Ohlson (www.clasohlson.no, se under El og Elektronikk, Måleverktøy). Et riktig fornøyelig gerät. Nå er jeg selvsagt nysgjerrig på hvorfor du trenger å finne takbjelkene fra utsiden... Vanligvis er det mulig å se hvor bjelkene er bare ved å se etter spikrene, men.... AHAHAHAHAHA!! Jeg tenkte på det UTVENDIGE taket (under taksteinen), ikke himlingen innvendig. Er mer med nå, et øyeblikk så jeg for meg en høygravid dame med mannen på slep oppå taket i vind og ruskevær...
Gjest Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 he he:) det innvendige taket, ja - skal henge opp en huske i stua:)
milla75fikk en gutt Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Så smart! en stenderdetektor! visste ikke at noe slikt fantes engang. Nå skal jeg finne bjelken og kjøpe meg en slik hengekøyeseng til baby'n som jeg har så lyst på!
Gorgonvaktmester Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Noen av dem finner elektriske ledninger også. Kjekt å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå