Gå til innhold

Er det nedpress jeg kjenner eller hva er det? Au au..


Mizzi & Prinsessa

Anbefalte innlegg

Hmm hvordan skal jeg forklare dette da. Da jeg våknet i dag så merket jeg at jeg hadde litt småvondt/veldig øm i "beinet" der nede.. Ikke hele bekkenet så det blir feil å si. Kjenner det enda og at det er litt "ømt".. Er det babyen som presser seg nedover eller? Gullet ligger med hodet ned :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mest sannsynlig er det nok babyen som graver seg litt dypere ned i bekkenet. Jeg husker at jeg også begynte å føle veldig press nedover da babyen la seg med hodet ned:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre! :o) Har ikke termin før den 28.mai og tenkte at dette kanskje var litt tidlig.. Men det er kanskje ikke det? Førstegangs og grønn på dette jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok nedpress fra babyen, som "gjør klart" der nede. Vider ut bekken, skamben osv. Jeg har hatt skikkelig vondt innimellom, særlig de siste dagene. Babyen har gitt fra seg skikkelige hogg nedover. Men har fått beskjed om at dette er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok gost å høre at dette er normalt! :o)

Men er det ikke litt tidlig når jeg har termin 28.mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert veldig forskjellig, når det kommer. Vet ikke når det er mest vanlig at det dukker opp. Du kan jo høre med JM- hun vet sikkert! ;)

 

Jeg har i tillegg begynt å få mye kynnere, og tenker at kanskje hun vil ut før. Men hun må IKKE komme på lørdag, for da er ikke sambo hjemme :S -Skal litt til, det, da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos jm på tirsdag så skal ikke tilbake før i begynnelsen av mai så får vel vente.. Men da er det hvertfall ikke noe galt i å kjenne dette så tidlig? :o)

 

Hihi.. Tulla di får holde seg inne til den fine termin datoen din! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

man blir veldig öm på skambenet. jeg har värt det lenge, uke 36 nå. Det er helt vanlig. Legen sa til meg at dette er svärt vanlig. Jeg får mye av det om natta, kanskje også fordi man stivner litt av å ligge lenge i en stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser jeg på at alt er bra jeg :o)

At detr er vanlig å få det sånn... Takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mizzi - jeg fikk sånn kjempevondt der omtrent til jul og jeg har termin nå - det gikk over igjen og jordmor viste på en modell hvordan babyen antageligvis presset mot bekkenet et par dager - det er bare fint for deg om den ligger der nede alt nå - behøver ikke bekymre deg - den kan også flytte seg oppover igjen før den kommer ned for fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for beroligende svar jeja-påovertid fra 28.03 :o)

Da tar jeg det helt med ro jeg da..

*klappelittpåmagenogfortellebabyenhvorflinkh*nersomleggersegtilrette*

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...