Gå til innhold

Da har jeg kommet hjem med en kjempesøt liten navnløs jente:-)


Ronja65

Anbefalte innlegg

Tirsdag morgen den 4/4 kl 06.30. Så kom go jenta til verden. 3970g, 54 cm lang.

 

Det ble en lit tøffere fødsel en ventet, da jeg denne gangen hadde influensa, og var kjempeslapp. Men nå begynner formen å bli bedre:-)).

 

Fødselshistorien kommer seinere...

 

klem fra meg

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Gratulerer nok en gang med den flotte prinsessen!!!!! Hun hørtes jo både lang og flott ut - burde jo ha et navn som er en dronning verdig, men ungene nekter kanskje fortsatt...?

Kos dere nå disse dagene og lov meg at du lar alt av innredning og pappesker stå!!!!

Gleder meg til å treffe dere fredag 21. april på Intermezzo!

Lenke til kommentar

gratulerer så mye med prinsessa!!!!!

 

Hvis jeg ikke husker helt feil,så er det 3 modenmammaer som har født 4/4...

 

Er spent på fødselshistorien din!

 

Kos deg med den lille,og ha en god påske!!

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye !

 

Håper virkelig formen din er på topp snart, da kan du for alvor nyte tilværelsen igjen !

 

Det med navn er jammen ikke så lett, nei ! Vi sliter vi også, men har ennå noen uker på oss, men tviler på om vi klarer å bestemme oss. Du får fortelle mer når du orker, både om navn og fødsel !

 

Ha en god påske !

 

 

Lenke til kommentar

Annonse

hei og gratulere så masse.

Godt det er flere som ikke er like kjapp emed å finne navn. Vi vet ikke helt enda. Influensa er ikke noe særlig, har vært en skittvinter over det hele. Har som nevnt hatt en type influensa selv, og gynkeologen sa til meg at for mye hosting kan bidra til åpning. Vel, for oss ville jo det være krise nå, men det gikk vel bra så lang.

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar

Annonse

Tusen takk alle sammen for koselige hilsner.

Har bare lit hoste igjen, men nå ser det ut som at alt har løst seg, jeg er mye piggere....

 

Får ikke gjort så mye "vettigt" her hjemme da... Samboern, pusser opp for fullt... Jeg ammer og ammer... Vi var en liten tur på aker brygge i går og nøt solen på en uteservering der....Far, fikk sin første utepils....Underbart:-)))..

 

Vi koser oss.... det er bare helt fantastisk med en liten gojenta.... Navn er fortsatt hett tema... det er mange her som mener noe om forslagen....

 

Jeg har Maria som ekstranavn. (vi svensker har som regel noen ekstranavn:-). Samboern min, syntes det er et fint navn.... Hun får hete det idag, så får vi se hur det smaker... (Igår var navnet hennes Johanna:-)

 

Thyra er et hett forslag fra samboern min, han klarer ikke helt å gi slipp på det. Men ungene nekter..... Uaktuellt sier de....Jeg er lit usikker... men hun kan jo som halvt svenske, få noen ekstranavn da:-))

 

Ja. ja så i dag er det Maria:-))

 

Men at hun er verdens fineste, søteste og mest fantastiske baby... Det er alle enige i....:-)))))

 

Kos dere videre i påsken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...