Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 det spille ødelegger snart hele forholdet mitt til sambo, han bare spiller å spiller.JEG SPYR AV DET, skulle ønske noen kunne ødelegge serverne det spillet var på. er det flere enn meg som har samboere,menn eller kjærster som er hekta på det spillet??
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 JA!!!!!!!!!!!! sambo er totalt hekta, og jeg tror jeg svimer av snart, hater det spillet ja!!!=((
Pappa til A Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 WoW er et av de desidert beste spillene som er laget, men siden eg var redd at for at min kjære skulle ende opp som dere, lot jeg være å kjøpe det. Glad for det
Chruo Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Hater det jeg og. Spillet blir en avhengighet som går utover sosial omgang.. MØKKASPILL!
Gjest Skrevet 9. april 2006 #5 Skrevet 9. april 2006 Hos oss er det jeg som spiller. Sambo har prøvd det, men spiller sjelden. Jeg spiller heller ikke hver dag, og ikke så lenge av gangen. Med en 12 ukers baby, to store barn, et lite barnebarn + sambo begrenser det seg selv! WoW er et kjempebra spill, men synd hvis det går utover andre (viktigere) ting! :-/
Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #6 Skrevet 9. april 2006 Nei, men jeg har en 10 åring som liker spillet. Trodde ikke voksne folk holdt på med sånt.
Lovea Skrevet 9. april 2006 #7 Skrevet 9. april 2006 eldste jeg vet om som spiller det er 45, er ikke bare barn som spiller det er mange eldre voksne gutter og menn. sliter selv med en samboer som spiller huff... men håper at han slutter å være avhengig snart, er skummelt å oppleve hvor hekta personer blir.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 jaaaaaaa gjett om!!!! er blitt den neste landeplage som utsletter parforhold er helt ekstremt og hjelper ikke at familien han er like hekte
Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #9 Skrevet 21. april 2006 ja typen spiller mye det jævla dritt spillet. truet med å gå fra han så han har skjerpet seg.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2006 #10 Skrevet 22. april 2006 Jeg spilte det hele tiden før. Min stakkars kjære mann ble temmelig oversett, men han har stor forståelse for min spilleavhengighet. Etter at jeg ble gravid har jeg nesten ikke spilt i det hele tatt, har skiftet fokus. Jeg skjønner at mange blir fortvilt, men skal man bli god så må man spille mye, og det er virkelig ikke så lett og bare ikke spille. Men det er godt og ikke være hekta lengere.
nalina Skrevet 22. april 2006 #11 Skrevet 22. april 2006 uff.. kunne ikke det spillet forsvinne fra jordens overflate? er så lei av å se rett i nakken på sambo på grunn av det spillet...
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 24. april 2006 #12 Skrevet 24. april 2006 Misliker det spillet en gang i blant ja. For 2 dager siden ba jeg han sette inn middagsmatrestene i kjøleskapet. Sovna på senga på kvelden etter at poden hadde fått mat, og neste morgen titta jeg utpå kjøkkenet og der sto maten fortsatt. I går var det en klesvask som skulle henges opp og stua skulle ryddes for datadeler - da det var midnatt var ingen av tingene gjort. Da hadde han sitti med WoW litt over 12 timer. Har min H of M&M3, men WoW kan han tydligvis ikke ta noen skikkelige pauser fra (påstår han selv). Alltid et nytt quest eller noen som skal ha han med på et eller annet der inne. I fjor kunne han ikke være med på 17 mai feiring fordi han skulle gå i tog inne på spillet med andre nordmenn. Kutta riktignok ut spillinga i et par måneder, men nå er det tilbake igjen. Argh. Blir vel å sette et ultimatum hvis det blir for illet tenker jeg- så og så mange timer med spilling eller så kan han glemme å være pappa og samboer. Lykke til alle dere med partnere som er hekta på WoW
Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #13 Skrevet 24. april 2006 Æsj når det gjelder det spillet sier sambo skal bare skal ditt og skal bare gjøre datt. er det noen som har en bra måte man kan kurer den spillegalskapen med?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #14 Skrevet 25. april 2006 Her hadde jeg kommet med følgende spørsmål til min mann om han var hektet på WOW: "hvordan hadde det vært for deg når du var liten om din egen far prioriterte et dataspill over deg og din mor? Hvor lei deg hadde du blitt om din far ikke ville finne på ting med deg fordi dette spillet var viktigere"? Helt idiotisk. Vi har alle ett eneste liv og ungene vokser så fort. Klart barna våre fortjener engasjerte foreldre som setter de først. Og ALLE bør ha en partner som SER de. Det å være nedprioritert over et dataspill er noe jeg aldri hadde funnet meg i. 12 timer foran dataen, som en skrev her over. Da hadde jeg laget et salig leven. Skal man ha et forhold med barn så skal det også være to voksne som jobber som et team. Ikke en voksen som tar seg av barna mens den andre gjør som han/hun vil.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #15 Skrevet 1. mai 2006 føler sterkt at jeg vil signere her! Han har ingen andre tanker oppe i knotten enn det spillet. Det er maks irriterende og frustrerende. Håper det spillet brenner i helvete en gang! Ingen engasjement til ungen har han heller. Skulle ønske dette kunne tas opp i en debatt eller noe, for dette er meget alvorlig. Noen som vil forsette linken for dette er alvorlig!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #16 Skrevet 4. mai 2006 Min eks var totalhekta på alt av idiotiske dataspill. Det var en av grunnene til at jeg gikk fra ham.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #17 Skrevet 9. mai 2006 Dette er et farlig spill!!! Kjenner en som har begynt å gått til psykolog pga avhengighet av dette spillet. Sitter inne hele dagen, og skipper jobb av og til.... Aldri kjøp dette spillet til deres barn eller kjære.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #18 Skrevet 10. mai 2006 Så "godt" å se at det er flere som er like irritert over dette spillet! Det er ille hjemme hos oss fortiden samboeren min spiller! Det går til de grader ut over forholdet vårt. Jeg har tatt det opp flere ganger, og han har lovet å sjerpe seg, men så går det en stund så er det tilbake til like mange timer som før forran denne HELVETES dataen. Føyer meg på det som en av dere uttalte, måtte dette spillet brenne i helvete! Dette spillet går forran alt annet, jeg gjør husarbeid, må be om hjelp for han ser det jo ikke når han (nesten) bare sitter på data rommet, jeg legger meg alene hver kveld, snakk om å føle seg som glemt kjæreste. Er så spent hvordan dette vil ende, er så sur fortiden at det er det ingen som aner, men det se ikke ut til å påvirke samboeren min, han gjør i alle fall ikke noe med spillinga!! Puh det var godt å få ut litt, samt få lest at det er andre som har det samme problemet, at det ikke er bare jeg som er rar....
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #19 Skrevet 30. mai 2006 kan ikke få sagt hvor mye jeg haaaaaaaaaaaaaater wow. Møkka-avhengighets-drittspill. Har spilt det litt selv i begynnelsen for å ha noe å finne på sammen, men det får da være grenser. Han ville spille hele tiden, mens jeg spilte innimellom (etter studier/husarbeid/mat osv- da kunne jeg ta meg tid til det). SPiller det ikke nå lengre, hater det så intenst. Alle kompisene hans spiller det, og de er single - så det blir hans måte og holde kontakt med dem på.. Samboeren jobber mye, så han spiller når han kommer hjem for å koble av. Dvs at han spiller på¨omtrent hele sin fritid. Han er veldig flink med datteren vår Aurora på 2 mnd. MEn ellers så spiller han bare, hele tiden - hver kveld etter jobb, og legger seg ikke, for han vil heller spille... Igår fikk jeg nok etter lenge masing om at han skal kutte ned på spillinga. VI inngikk kompromiss om at han kun skal spille fredager fra 19.00 til 23.00. Det blir forskjell!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #20 Skrevet 20. juni 2006 huff..flere som har det som meg ser jeg.. vet ikke hvor mange ganger vi har kranglet om dette!! d verste synes jeg er at vi ALDRI har sexlenger,fordi han må bare ta bossen først,el at han må bare et eller annet dritt i d spillet!!! jeg legger meg, og han sier han skal komme snart..kommer å legger seg først kl 4 el 5 om morgenen.. sex er helt uteukket,for d har han ikke tid til..han må jo bare... først! ARG!!! dritt spill!har faktisk prøvd d selv,så jeg vet hva jeg snakker om! at et jævla spill skal gå forran alt av fam.liv,forhold og sex..fatter d bare ikke!!! blir gal av dette altså! huset ser ut som et dass,men er dritt lei av at d bare er jeg som skal gjøre ting her,så da gidder ikke jeg heller.. en skjelden gang når jeg har fått han til å slå av pc for å se en film el noe med meg(les: 1 gang i mnd kanskje hvis jeg er heldig..),så ringer til og med kompisene for di han bare må være med for å ta en boss el noe..å d verste er at han faktisk gjør d!!! ingen som har noe tips til hva man skal gjøre for å få mannfolka til å gjøre noe annet??orker snart ikke mer!!!!
Chruo Skrevet 20. juni 2006 #21 Skrevet 20. juni 2006 det der høres ikke bra ut. DU må få han til å prioritere parfoholdet, prioritere deg over spillet. Si det som du er, at du ikke orker mer - at spillet går på bekostning av forholdet. Hvis han ikke skjerper seg, så er han jo ikke skikkelig glad i deg, da vil han jo heller "leve i den pc-verdenen": Og da kan du finne deg en bedre Ikke vent til at han forandrer seg, hvis han ikke vil.
Chruo Skrevet 20. juni 2006 #22 Skrevet 20. juni 2006 Bare for å nevne det, så var han wow-besatt for en stund siden, han har vært det siden det kom ut. jeg var dritt-lei. Hatet det spillet så intenst at jeg kan ikke få sagt det. Ble kvalm bare jeg hørte ordet wow. Men nå har han ikke spilt på en gooood stund. Jeg sa det som det var, at jeg hatet spillet, og følte at det ødela for oss. Da ble han skremt tror jeg. Og da skjerpet han seg, og tok seg mer tid til å være med oss. Nå spiller han bare en s jelden gang. Heldigvis.. Det er viktigere å være med familien, enn å tilbringe omtrent all sin fritid på et dataspill.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #23 Skrevet 6. juli 2006 Syns WoW er kjempemorsomt, jeg.. spiller mer enn sambo, vi har to maskiner så vi kan spille sammen, men vi gjør da definitivt mer av andre ting enn vi spiller.. men gøy er det! i periodevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå