Gå til innhold

Om flyturer...


HMS *endelig mamma*

Anbefalte innlegg

Hei! Man bekymrer seg for så mangt i denne prøvetiden, men dette er vel kanskje et reelt "problem"?

 

Vi reiser, hvis alt går etter planen til Danmark 23.4. Vi har planlagt å ta fly ned og fly opp igjen, men så begynner jeg å gruble litt, da.. Er det lurt å ta fly etter innsetting, eller spiller det egentlig liten rolle??

 

Jeg mener, det er jo litt "unormalt" å VITE at man har et befruktet egg inni der, da, bare et par dager etter befruktning, og folk blir da virkelig gravide på reiser og i alle slags tilstander, og skjønner det først noen uker etterpå.

 

Hva tror, eller helst VET dere kloke jenter om dette??? Noen som har fått noen anbefalinger om flyturer såpass tidlig i et evt. svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var bekymret for det samme, men det gikk kjempefint med oss. Er nå 18 uker på vei. Satt inn kl 14 og reiste med fly kl. 19. I mellomtiden var jeg på julegavehandling, full fart altså. Jeg tror ikke det har så mye å si hva som skjer etter innsetting.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spurte på klinikken og fikk beskjed om at kortere flyturer ikke var noe problem i det hele tatt, de ville ikke anbefale lengre flyturer ( 6timer+) men tror det var mest fordi du ikke får slappet av ordentlig om du føler plutselig behov for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekjymre deg for flyturen. Vi som bor her nord (men ikke i Tromsø vel la merke) må nesten ta fly for å komme oss hjem etter innsettingen. Selv satt jeg på flyet tre timer etter innsetting i turbulent vær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...