Gå til innhold

Lite bevegelse! Er beskymret!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i begynnelsen av uke 29 men i de siste 2 ukene har bevegelsene vært ganske så forskjellige. Noen ganger kjenner jeg sterke spark og noen ganger ganske svake. Men i de siste 3 - 4 dagene har jeg kjente så lite som ingenting! Kjenner liv, det gjør jeg. Men de er så svake at jeg kan bli beskymret. Også er det stikkinger.... Så vonde de er. Det føles som om bebisen vil presse seg ut. Kanskje at den prøver å stikke et hull i "posen" Men bevegelser ellers er det så lite av. Skal jeg søke lege for det? Er det farlig? Noen fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man er bekymret over noe i løpet av svangerskapet er det bare å ringe lege eller føden. De er der for å svare på eventuelle bekymringer. Bedre å ringe en gang for mye en en gang for lite...

 

Alt er sikkert helt i orden.. men det skader jo ikke å få det bekreftet av noen som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fortelle deg noe om hva jeg tror det er, men jeg ville ringt lege eller jordmor.

Du skal ikke gå og bekymre deg, så ring i morgen tidlig du.

Kanskje kan de gi deg svar per telefon at dette enten er normalt, eller at de vil ha deg inn på en undersøkelse for å se at alt er greit.

 

Ønsker deg lykke til!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...