Rasko Skrevet 6. april 2006 #1 Del Skrevet 6. april 2006 Mens mannen min har pappapermisjon, er jeg i jobb. Nå er det bare 10 arbeidsdager igjen, så har jeg permisjon til august. GLEDER MEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 7. april 2006 #2 Del Skrevet 7. april 2006 Så deilig da. Har min siste permisjonsdag i dag jeg. buuuuuhuuuuuuu!!!! Uff jeg gruer meg jeg, men men det går nok bra bare jeg får kommet i gang. Er jo tungt å begynne å jobbe når man har vært borte så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*** Jeg er kuul *** Skrevet 7. april 2006 #3 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg har 3 jeg. Hadde griseflaks og fikk byttet akkurat til påske. Har dessuten vært hjemme igår og i dag, for gubben er spysyk. Skulle egentlig begynt jobben i august, men det kan se ut som om permisjonen blir enda lengre. Har ikke fått bhg. plass ennå. Det er visst bare 48% dekning (0-3 år) her. Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Ønsker jo selfølgelig å være hjemme lengst mulig, men det tærer jo på økonomien da. Men må man så må man. Ha i allefall fått bekreftet at det er plass i storesøsters gamle familiebhg. fra nyttår. Der er vi først i køen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 7. april 2006 #4 Del Skrevet 7. april 2006 Samme her. Har ikke fått barnehageplass. Skal begynne å jobbe i august, da skal mannen ha permisjon, etter det vet jeg ikke. Utrolig irritert på arbeidsgiver som sitter på barnehageplasser, men som ikke vil gi ansatte noen "fordeler" Rasko - heldig du som har fått tjent litt penger da denne måneden. Jeg har vært uten lønn i tre uker, men er stort sett allerede blakk :-(( Hadde spart opp litt, men herregud så fort pengene forsvinner!! MEN - superdeilig med lang sommerferie, heldig vi som kan ta ekstra fri! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 8. april 2006 #5 Del Skrevet 8. april 2006 Så deilig å være hjemme hele sommeren da! Det var en god plan!!! Kos deg masse;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå