Gå til innhold

April: 10 arbeidsdager igjen!


Rasko

Anbefalte innlegg

Mens mannen min har pappapermisjon, er jeg i jobb. Nå er det bare 10 arbeidsdager igjen, så har jeg permisjon til august. GLEDER MEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig da. Har min siste permisjonsdag i dag jeg. buuuuuhuuuuuuu!!!!

Uff jeg gruer meg jeg, men men det går nok bra bare jeg får kommet i gang. Er jo tungt å begynne å jobbe når man har vært borte så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 jeg. Hadde griseflaks og fikk byttet akkurat til påske.

Har dessuten vært hjemme igår og i dag, for gubben er spysyk.

Skulle egentlig begynt jobben i august, men det kan se ut som om permisjonen blir enda lengre. Har ikke fått bhg. plass ennå. Det er visst bare 48% dekning (0-3 år) her. Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Ønsker jo selfølgelig å være hjemme lengst mulig, men det tærer jo på økonomien da. Men må man så må man. Ha i allefall fått bekreftet at det er plass i storesøsters gamle familiebhg. fra nyttår. Der er vi først i køen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Har ikke fått barnehageplass. Skal begynne å jobbe i august, da skal mannen ha permisjon, etter det vet jeg ikke. Utrolig irritert på arbeidsgiver som sitter på barnehageplasser, men som ikke vil gi ansatte noen "fordeler"

 

Rasko - heldig du som har fått tjent litt penger da denne måneden. Jeg har vært uten lønn i tre uker, men er stort sett allerede blakk :-(( Hadde spart opp litt, men herregud så fort pengene forsvinner!!

MEN - superdeilig med lang sommerferie, heldig vi som kan ta ekstra fri! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...