Gå til innhold

Da ruger jeg igjen...


♥ivf m/prins♥

Anbefalte innlegg

 

Fikk satt tilbake 1 egg idag...

Litt skuffet da jeg hadde håpet på 2 egg.

 

Men det var faktisk 4 gullegg (som Hgsd. kaller de) og da fikk jeg 3 på frys:-)Og det må jo være bra, 4 av 4 egg :-)

 

De hadde vært 4 bioingeniører og 1lege tilstede da de skulle avgjøre om jeg fikk 2 egg tilbake og alle var enige om at jeg skulle bare få 1 egg pga kvaliteten og at vi ville ha større sjanse for å lykkes med 1 egg.

Skjønte ikke helt den jeg da, men hva kan jeg gjøre?

Og alderen ikke minst, blir 30 i år og "for ung"... Jaja, godt en kan være for ung til noe :-)

 

Glad det er over for denne gang og er veldig positivt innstilt kjenner jeg.

 

Nå skal jeg ruge med godt humør frem til testen 19.april og satse på at alt går som vi ønsker.

 

Ønsker alle dere andre fighterer all verdens lykke til og håper vi en vakker dag treffes inne på 1.tri.

Det hadde vært oss alle vel fortjent:-)

 

God rugeklem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, gratulerer som ruger:-) Sender magen din noen positive vibber i kveld, jeg:-)

 

Lykke til, og vær litt dronning noen dager nå!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerersom ruger!!! Det er jo supert at du fikk resten av eggene på frys! - så har du jo til søskenforsøk!! Lykke til, og riktig god påske!

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, då er du ruger igjen!!!

Og denne gang trur eg påskeharen har ordna saker og ting slik at egget går i boks og fester seg skikkelig!!!

Lykke til -ivf! Tenker på deg veit du:)

Her sprayes det for fullt, starter med sprøyter på tirsdag:)

Ha ein riktig god ruge-påske!!!

 

Påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da. 4 av 4, det må jo være gullegg. Jeg ønsker deg lykke til med rugingen og krysser fingerne for at gullegget klamerer seg fast i 9 mnd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som ruger!!!!!

 

Har også hørt dette med at ett egg inn kan ha større sjanse for å feste seg enn to. Skjønte ikke helt hvorfor, men fikk forklart at to egg kunne kjempe om plassen og motarbeide hverandre, så det i værste fall ender opp med at ingen egg fester seg.

 

Jeg har nettopp blitt 30 og det er så godt å høre at vi regnes som unge ennå...tji hi.......

 

Lykke til med rugingen :-)))

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen:o)

Ja tenk da er du ruger igjen!!

Dette blir sååå spennende! Håper inderlig det blir din tur denne gangen!

Det er nok nøye gjennomtenkt av sykehusene når de velger å sette inn bare ett egg. På St.Olav er de iallefall utrolig "gjerrige" med å sette tilbake 2. Det har nok sine årsaker.De har jo også lang erfaring i å se resultater av å sette tilbake ett eller to egg. Vi får bare stole på dem...

 

Men du satte jo inn gullegget nå vettu:o) Og da holder det rikelig med ett egg, he he:o) Når er den store testdagen? Da må jeg inn og sjekke. Er ikke så kjempeaktiv her for øyeblikket, men kommer vel sikkert sterkt tilbake når vi begynner på forsøk nr.3.....*skjelve....*

 

Skal til healer på mandag. Fryktelig spent på hva hun gjør og sier. Har snakka med henne på telefon og hun virker bare helt fantastisk....rolig og behagelig dame. Det er det folk sier om henne også.

 

Lykke til videre vennen, og lov meg å ta godt vare på deg selv nå!!

Ingen unødvendig løfting og sånn:o)

Og ha en fortsatt god helg, vi snakkes:o)

 

Stooor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Forstår godt at du er frustrert over at du ikke fikk satt inn 2 egg - jeg er frusterte allerede over at Riksen er så strikt på ett-egg-politikken sin, og jeg har ikke engang begynt på sprøyter enda... Men jeg skal nok mase på dem når tida for uttak/innsetting nærmer seg.

 

Lykke til med rugingen, og GOD PÅSKE - dette må jo være den perfekte tiden å ruge på:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...