Gå til innhold

Larviksjenter...:)


kine

Anbefalte innlegg

Hei...! Jeg synes vi har det veldig koselig på treff, men begynner å bli litt lei av kk og fritz hehe!

Så jeg tenkte at etter bebisene kommer kunne vi jo kanskje ha møttes hjemme hos hverandre?

Hva synes dere om det?

Litt lettere kanskje enn å ha en gjeng unger på kafe...?

 

Og så må vi kanskje ta en fest sammen en gang...;p

All den praten om alkohol på treffet i går....ble tørst av det gitt;p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Det hørtes koselig ut!

Koste meg med et halvt glass rødvin til maten i går jeg! :-) Og her hvor det ikke er lov å drikke alkohol!

Lei av KK og Fitz? Kanskje dere klarer å ofre dere litt når jeg kommer hjem? Har jo ikke fått blitt med på de siste treffene.. Litt lang pendlerute kan man si.

 

Ellers så er alt bra, skal til kontroll i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt nesten ukentlige treff, som er kjempekoselig:))

Vi skal nok få til et treff når du kommer hjem og skal du se:)

 

Jeg synes bare det er litt kjedelig på kafe til tider, og dyrt...!

Men er vel ikke så mange andre steder vi kan dra i Larvik enn kk og fritz?

 

Kos deg og nyt resten av tiden der nede, skikkelig missunnelig ja;)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Går sikkert an å få til det, men jeg er så veldig cafè menneske jeg da, men det går jo an å prøve ut andre steder også da! Majas, nye Fayer, husker ikke hva det heter lenger.. El den nye på Nordbyen, om vi møtes på dagen da!

Jeg gidder ikke å spise ute hver gang, det blir fort veldig dyrt! Men en latte el to synes jeg er greit!

Også blir det nok litt barselgrupper etterhvert også!

 

Kos deg videre der nede da! Lover at vi skal ordne noe når du kommer hjem, må jo høre hvordan du har hatt det der! Og ta med bilder da!

Hvilken dato er du tilbake egentlig??

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, joda det går vel an å bytte på litt kanskje...men regner med at det ikke er så lett å få til kveldstreff den første tiden etter vi har født, da blir alt litt mer vanskelig;) På dagen er det deilig å komme seg litt ut og ikke minst viktig...håper alle dere kommer på babykafeen i byskogen på tirsdager, det er kjempekoslig....og ikke dyrt med 30kr for så mye mat og drikke man vil ha:)

Regner med at jeg kommer til å få inn nathalie hos en dagmamma en til to dager i uka, ellers så blir det trått med kafe på dagene og for meg...eller jeg vet ikke, blir vel en vane og plutselig ha to også...

 

Synes ennå det er en befrielse og komme meg ut å få skravla litt sånn vi har gjort til nå på kvelden, så håper veldig at vi kan fortsette med det til vi begynner å klekke ut ungene...er jo en stund til ennå, selv hvor mye det begynner å nærme seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO

 

Jeg kommer hjem igjen den 28 april. I dag har jeg vært på kontroll her nede, hatt ultralyd og alt er bra men.....

 

Legen fant ut at jeg har et stort barn i magen. Har gått over i uke 28 i dag og babyen veier alt 1094 g. Han kikket på meg og sa at dette blir en stor gutt. Kommer til å veie over 4 kg når han blir født. Hjelp!!!!!

 

Neida er ikke så bekymret. Det har da kommet større barn til verden en det.

 

Ellers er alt bra med oss her nede.

 

Det treffet i Byskogen, er det på familiesenteret??

 

Mange klemmer til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal vi finne på noe vettu!!

Godt at bebisen har det bra da! Men det er mange som tar feil av vekt og størrelse på UL, så ikke bekymre deg for mye! Har hørt om leger som har spådd babiser på 4-5 kg og når de kommerhar de vært fra 0,5-1 kg mindre!!

 

Tror det er KUF huset, om det er noe som heter det?? når du kjører oppover ligger det på høyre side, meg og gatenavn da...skjønte du hvor jeg mente?? tror kanskje Nuttamin forklarer bedre..

 

Kos dere videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da er det ikke så lenge til du kommer da..så foresten henrik sitt sånn reisebrev på barnesiden i øp...så søtt:)kan han litt engelsk nå eller?

Det er på kuf huset, den første veien inn etter firkløvern om du kommer nedenifra...Ikke no kristent opplegg assa...ikke no galt med det sikkert, men jeg vet med meg selv at jeg er litt allergisk mot det så var litt skeptisk første gang...Men da blir vi maaaange t sommern...

Alle kan komme nå og da...er så og si bare gravide der, både med og utenfor magen...

Jeg kommer hjem fra sverige 24april... da går det fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det var jo bare et forslag da, jeg for min del synes det kan bli problematisk på cafe med masse barnevogner og babyer, men men!

Er ikke noen cafeer i byen her som er noe særlig tilrettelagt for det synes jeg.

Hørtes koselig ut med babycafe på kuf-huset da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nermer det seg sommer og sol,så deilig å sitte ute på kafe og drikke kaffe da... :-)

Blir så deilig det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel litt enklere enn å møtes på kafe kanskje, men er liksom så fjernt enda! Også blir det vle noen barselgrupper etterhvert også tenker jeg!

 

Er noen keene på treff denne uka da? Tenkte å prøve ut Wood Wood, gamle Fayer, ikke vært der enda, og må jo prøve ut latten der også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjempe deilig m sol og sommer! Vi får vel til litt samtrilling en gang i mellom også tenker jeg!

Er du med på treff igjen ann80? Lenge siden vi har sett deg nå, håper bekkenet ditt er bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må bli med på treff nå,lenge siden sist.

Wood Wood høres bra ut,hvis det er åpent på kveldene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...